Keyboardje

Status
Please reply by conversation.

Lacertus

*ISOCHRONE*
Lid sinds
2 mei 2003
Berichten
2.114
Locatie
0492
Ik zoek een cheap-ass keyboardje om mijn zelfbouw dingetjes te testen op mijn werkplek. Mijn eisen:
- MIDI IN/OUT
- goedkoop!
- eigen speakertjes
- het liefst ook handzaam en klein

Heeft er iemand suggesties over welke types leuk zijn? Klankkwaliteit is dus niet belangrijk! Bestaan er ook keyboardjes waar je een AUDIO IN hebt?

Roept u maar!
 
Bedankt voor je antwoord!

Maar ik ben toch meer op zoek naar een Casio-tje of PSR-tje van Yamaha... zo'n keyboard bedoel ik...

Ik wil namelijk mijn zelf te bouwen synth(s) kunnen testen, maar ook de sequencer die ik ga bouwen. Voor het laatste heb ik een simpele MIDI geluidsbron nodig... Ik kan natuurlijk ook een synth uit mijn studio nemen, maar als ik voor 25EUR zo een keyboardje kan scoren hoef ik niet voor elke test mijn studio te slopen...
De AUDIO IN is niet echt belangrijk, want ik de synths kan ik nog altijd een koptelefoon stoppen...
 
Ik heb nog een drie-octaafs yamaha keyboardje (zonder audio) liggen met kleine toetsen waarvan 1 toets defect is.
Is dat wat ?
 
roland jv 30

GS general midi 16 parts, midi in out , 5 octaafs, ja geen speaker helaas

is wel te vinden voor een euro of 100


anders een goedkoop homekeyboard met general midi en ingeb speakers ?
 
zoek anders gewoon op marktplaats naar een oude yamaha psr. Ingebouwde audio in zul je voor deze prijs waarschijnlijk niet vinden. Maar daar zou je ook een paar pc speakertjes voor kunnen gebruiken.
 
Origineel geplaatst door manvsmachine
zoek anders gewoon op marktplaats naar een oude yamaha psr. Ingebouwde audio in zul je voor deze prijs waarschijnlijk niet vinden. Maar daar zou je ook een paar pc speakertjes voor kunnen gebruiken.

Let trouwens wel op de goedkoopste modellen uit de psr serie hebben niet altijd midi in en out.
 
ik keek in de musicstorekoeln folder, en daar staan meerdere keyboards met midi , GM midi sounds, drumkits, speakers vanaf een 100 varierend tot 200 , nieuw

succes, groeten
 
voor test doeleinden zou ik dus geen nieuw keyboard aanraden :)
8D
 
Hey!

Iedereen bedankt voor zijn bijdragen! Ook al waren ze dan soms meer 8o) dan :okdan:

Zo een ding wat manvsmachine aangeeft is dus precies wat ik zoek... ik moet alleen wel zeker weten dat er MIDI IN/OUT op zit... Het zijn wel nog best grote dingen... da's dan weer een nadeel... Misschien dat een klein synth/sequencertje als QY70 of een electribe beter geschikt is... wel duurder, maar toch compacter, en je hébt er nog iets aan als alles uiteindelijk blijkt te werken (of niet...)

Deze mag van mij:
:slotje:
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top