arp axxe

Status
Please reply by conversation.
ik vind die prijzen vrij hoog. Zo op het oog zien ze er goed uit en als ze duidwerkelijk in top conditie zijn ben ik best bereid er wat meer dan de 'normale vraagprijs' voor te betalen. Maar dit vind ik toch iets te veel van het goede.:walker:
 
Origineel geplaatst door smackos
Ja dat is inderdaad een belachelijke prijs normale prijs is 200 tot 300 euro

een plugin kost meer man , wat een gelul 300
vindt het een mooie prijs voor een mint arp met moog filter


:L :D
 
Origineel geplaatst door dj alpha j
een plugin kost meer man , wat een gelul 300
vindt het een mooie prijs voor een mint arp met moog filter


:L :D

Nou ik heb er al 2 gehad en die zijn niet voor meer dan 300 weggegaan hoor..het blijven wrakke bakken..
Als ie helemaal gereviseerd is e.d zijn ze wel wat meer waard,maar een oddysey zou je voor rond de 7/800 op de kop moeten kunnen tikken dus een axxe is mijn inziens zo'n 300 euro waard en dan moet ie het helemaal goed doen..gereviseerd met mods iets meer dan..max 450..:koffie:
Maar vergeet niet dat in andere delen van europa ,engeland en zo de prijzen een stuk hoger zijn en daar kun je je als ebayverkoper gewoon op richten..als je goed zoekt en wat geduld hebt duikt er wel weer eentje op..
 
Ik ben ook nog op zoek naar een arp pro-soloist mischien dat die wel voor een normale prijs te vinden is :D.
 
Origineel geplaatst door smackos
naja dan ga je hem toch lekker kopen 't is niet mijn probleem :D

attachment.php


;)

-C-
 
Hmmmmfff

En dan een beetje omgeving Den Haag het liefst.

Hey ik heb nog een Axxe Mk3, hij is niet in perfecte technische staat: de PWM amount fader doet niets meer voor de rest werkt die nog wel, de nopjes op de faders zijn vervangen door die oude gekleurde ARP nopjes (Van de 2500 enz.). Of zoek je eentje in betere staat dat kan ook.
 
Origineel geplaatst door Syntax Terror
Niet via synthforum maar via www.veilingkijker.nl

Ziet er super uit:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll...11&ih=010&category=16220&ssPageName=WDVW&rd=1

das toch die van ralph ? zijn althans wel zijn prijzen ! :D

trouwens wel grappig dat ie het type nr niet vermeld wordt. Tis volgens mij alleen de 2810 die een moogfilter heeft namelijk .. en dan nog niet eens de hele serie dacht ik .. en aan de binnenkant is niks te zien omdat alles in epoxie is gegoten ( juist het filter ;) )
 
Tering wat een kutprijzen in die winkel 500 euro voor een ASR10sampler, 1499 voor een arp oddy

KRANKZINNING!!!!!!!!!!!!!!! Solina string ensemble 675 euro en helemaal lachen die sakata crap drummachine voor 325!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

EEN JUNO 6 voor 480???????

Dat soort lui moet echt opfukken. Dit is echt oplichting.

:stupid :stupid :stupid
 
Origineel geplaatst door snorie
deze kan op slot de axxe is gevonden :eureka: :slotje:

ik vond laatst nog zo,n sakata met veel meer erby [importante] en was voor geboden op 170.- dan istie denk wel leuk,...
ebay is vrij om te vragen ,..en verder te kijken ,...
en sluietn omdat de axxe gevonden is ,..wordt net weer gezellie
:(
 
Ik heb hem overigens bij smackos gekocht voor een normale prijs en ik breng hem binnekort naar saint eric om hem ff helemaal goed schoon te laten maken en de PWM amount fader te laten repareren.:engel:
 
Origineel geplaatst door snorie
Ik heb hem overigens bij smackos gekocht voor een normale prijs en ik breng hem binnekort naar saint eric om hem ff helemaal goed schoon te laten maken en de PWM amount fader te laten repareren.:engel:

voor zoals smackos zei 2a300..?
leuke monosynthie
*D :okdan: :dubbel: waarom ebay astie in denhaaaag te vinden is hehe
voor een synthforumvriendenprice
 
Hey,

Precies! De prijs was er precies tussenin :D . Maar omdat ik nu repweek heb 10 repetities (waarvan drie geschiedenis) ben ik er nog niet mee aan de slag gegaan. Natuurlijk stiekem wel een beetje 8) . Me vader (ben nog geen 18 dus mocht hij rijden) ging trouwens ook mee naar smackos en die wist niet wat die daar zag (dan bedoel ik natuurlijk de hoeveelheid synths :D) :halleluja :halleluja :halleluja :halleluja

Maar ik ga er denk ik ontzettend veel lol van hebben.

snorie 8>
 
SOO YA A KNOWBIE
mbt synthgebied lol at smacks house
goeie binnekomert zekert asje je vadert zegt ; die ouwe troep daar maak je toch geen muziek mee,...
koop een fatsoenlijke autoo 4 naar je werk
tuuuuuuuuuuurlijk -
ik probeer nee andersom mn ouwe is ook nog steeds mij aant om praten wat ik moet doen
en hoe en dat ik dit en dat [moog en meer ] niet nodig heb

jenkan byna niet lopen inmn house my HOUSE = my house dont like gettt....
rest = history

nee lol axxe is een ok starterd synth ok raw sounds ,..zeker de pwm 4 the juno sounds laten maken ,..
.
en weer een synthfreak in tha hague
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top