Trinity of goede sampler

Status
Please reply by conversation.

murat

Stamgast
Lid sinds
28 augustus 2005
Berichten
262
TK gevraagd trinity rack module (TR-rack) of SAMPLER. In het geval van een sampler wil ik nog wel overtuigd worden door de koper (heb namelijk nooit met een sampler gewerkt, dus heb wel enkele simpele vragen). Trinity ken ik al dus die wil ik tegen een redelijke prijs zeker wel hebben. Wie kan mij hieraan helpen?

gr,
Murat
 
wat ik zoek moet rond de 300 ,400 zyn
 
Re: Trinity of goede sampler

Origineel geplaatst door murat
In het geval van een sampler wil ik nog wel overtuigd worden door de koper (heb namelijk nooit met een sampler gewerkt, dus heb wel enkele simpele vragen).
gr,
Murat

Met een sampler werken valt heel goed mee. Heel éénvoudig uitgelegd komt het er op neer dat je werkelijk ALLE mogelijke sounds in een sampler kan stoppen, dus ook die van een Trinity. Vergeet bovendien niet dat in de laatste generaties samplers meestal een aanzienlijke uitgebreide synth-engine is ingebouwd. Je hebt dus ruime mogelijkheden met filters, ADSR, LFO, matrixmodulatie en ga zo maar verder, waarbij je samples al dan niet gebruikt als basisgolfvormen om nieuwe sounds mee te maken.
En dat is net dé kracht van samplers. Persoonlijk kan ik niet anders dan zeggen dat ik de mooiste sounds heb gemaakt door sampling van meest verscheiden bronnen (Lp's, CD's, Synths, Library) die ik dan mix en merge in m'n sampledoos (Akai S5000)
Vaak hebben recente samplers ook meer voices (64-128) en outputs (8-16) dan doorsnee synths, hetgeen van de sampler een krachtige en nuttige produktietool maakt.

Je kan dit alles natuurlijk ook met een pc, sampling software en een goede geluidskaart, maar ikzelf prefereer nog steeds hardware om het feit dat dit geen cpu vreet, nog outputs kost.
 
300-400

300-400

en wat is dan een goede sampler 300-400 euro
 
Voorzien! E6400 ultra voor 350

Voorzien! E6400 ultra voor 350

Voorzien! E6400 ultra voor 350

Deze kan weer dicht!
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top