19" tafelrack gevraagd

Status
Please reply by conversation.

Niel

OPEN DIE GAIN & EQ !!!
Lid sinds
12 augustus 2003
Berichten
9.070
Locatie
NL
19" tafelrack gezocht, heeft er iemand zoiets over of weet men iemand die het verkoopt ?

quiklok-rs657_350_fffef1_75.jpg


Dus niet met ronde kantjes aan de voorkant :)
 
en ik ook

en ik ook

Ik zoek ook zo'n tafelmodel 19" rack: wie heeft er een te koop? (Of waar koop je die in de winkel?)
 
Bij Musicstore inderdaad niet gevonden, wel bij Feedback voor 45 euro, dat vind wat veel. Hoop een exemplaar op het forum te vinden voor een aangenamere prijs.
 
Re: 19" tafelrack gevraagd

Dus niet met ronde kantjes aan de voorkant :)

Niet de RS10 dus. Die vond ik zelf trouwens veel praktischer dan deze (heb ze beide gehad), want die uitstekende poten aan de voorkant zaten alleen maar in de weg en het zwaarteput zit toch aan de achterkant.
 
heeft iemand nog een tafelrack voor een leuke prijs in de aanbieding?
 
Ik heb er 2 staan die ik niet meer gebruik. Niet met ronde pootjes aan de voorkant, wel vierkante. Heb er destijds EUR.40,- per stuk voor betaald (Musik Produktiv geloof ik, maar het is niet die Collins). Zien er allebei nog als nieuw uit.

Vraagprijs? Inclusief een zakje kooimoeren en bouten EUR.15,- per stuk ofzo.
 
die van het plaatje bovenaan staan in het feedback uitverkoop foldertje voor 25 euro, ook van quiklok.
 
ik hebter eerst ook 2 gehad en dus een stuud[je] met de twee racks om me heen heeft toch eg nadelen vindt ik elke keer askter achter moest zijn wast zo ingericht dat alle draden strak stonden en movement out of the question was
tsja tis maarwat je wil ,..
kheb een ryden karretje nu ,..met 20u
laat dat rijden maarweg astei vol zit ,...haha
oja was 20eu t karretej en by thomannhebje racks voor 40eu denkik
 
Origineel geplaatst door Leudes
Allebei :verkoght:

Ik ben voorzien, wederom dankzij het forum :)
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top