Deze discussie is gesloten.
X
X

tk gevr. Yamaha RM1x & Roland XP-30

Collapse

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

tk gevr. Yamaha RM1x & Roland XP-30

te koop gevraagd Yamaha RM1x
    heb 'm in het verleden als eens gehad, maar toen helaas vanwege geldgebrek moeten verkopen.
    Ik mis 'm!

voor zo rond de 750 gulden (mag zonder doos, maar wel met voeding!) als de rm1x maar werkt.

En ter upgrade van mijn JV1010 ben ik opzoek naar een XP-30; prijs zo rond de 1800 gulden

kan eventueel ruilen met wat vrijwel nieuwe pc componenten/complete pc's, servers en/of laptops, zie ook mijn site http://www.ece-it.nl/tekoop.htm
    (verkoop wat pc spul omdat ik meer tijd wil investeren in muziekmaken dan systeembeheertje spelen )

wie kan mij aan deze apparatuur helpen?
    liefst in omgeving van Hengelo of Emmen, zodat ik het op kan halen.
    Gearlist: Logic Pro X, ROLI Seaboard, Yamaha MO8, dual 4K 28" LCDs aangesloten op Apple MBP (2012) met 16GB RAM en 2x Samsung 860 EVO 500GB SSDs in RAID0

een scherpe prijs voor een xp30........f

f ruim 1000 gld minder dan nieuw. denk niet dat je voor deze prijs er een kunt vinden.
    Certified MoogPro by Moog Music inc. - Founder of www.gearjunkies.com- Teacher at www.bambamopleidingen.nl - Main website www.bambamstudio.nl

Comment

Er staat wel een XP 50 voor 1750,- op marktplaats...

Comment

...En een XP 60 voor 1800,-

dus keuze zat..

Comment

jup, maar dan mis ik de session en orchestralboard (en technoboard .. maar die boeit totaal niet)
          dus de andere XP's zijn geen optie.
          Gearlist: Logic Pro X, ROLI Seaboard, Yamaha MO8, dual 4K 28" LCDs aangesloten op Apple MBP (2012) met 16GB RAM en 2x Samsung 860 EVO 500GB SSDs in RAID0

Comment

de session en orchestralboard zijn 2e hands ook te koop als je goed zoekt.

en je hebt voor minder geld wel een 76 keys synth.....
            Certified MoogPro by Moog Music inc. - Founder of www.gearjunkies.com- Teacher at www.bambamopleidingen.nl - Main website www.bambamstudio.nl

Comment

orchestralboard wel
              maar sessionboard bijna niet
              en de nieuwprijs voor die boards is off the scale!
              Heb verder ook weinig aan de ingebouwde sequencer van bijvoorbeeld de XP80, omdat ik sequence op PC.
              dan kan ik nog beter voor 2599 de XP30 nieuw kopen bij Feedback ofzo ;-)

Comment

Working...
              X