Rack ears Emu E5000 & Virus TI

Status
Please reply by conversation.

Mahu

wob wob wobwob wob...
Lid sinds
17 april 2006
Berichten
309
Locatie
Nijmegen
Gezocht,

EMU E5000 en Virus TI rack ears.

Heb je ze en doe je er niks meer mee of weet je iemand, ik hoor het graag!

Thx!
 
Misschien houdt het 'n tijdje.. In een gunstig geval zullen je E-mu's op kwart voor 9 blijven hangen.. van de andere kant bekeken op kwart over 3. :D Maar ik zou zeker niet het gevecht met de zwaartekracht laten aangaan. Hoogstwaarschijnlijk ben je te laat en liggen ze op de boden van je rack.
Zelfs een stalen rackoor tordeert al een beetje (doorzakken) als je bv naar die 1he units kijkt... Nu zijn die E-mu jongens 3he hoog maar toch behoorlijk diep en heavy (kracht x arm).

Ik weet de afmetingen niet maar als ik het zo op internet zie lijkt dat rackoor behoorlijk diep en er zit een uitsparing aan de voorzijde in. Allemaal gefreesd (Hoge productiekosten.). Zijn wel te vinden tweedehands en dan nagemaakt. Er is ook niet zo heel veel ruimte om dik materiaal te gebruiken dus uit dat composiet 3d printer kunststof maken is ook een behoorlijke uitdaging.
https://www.ebay.co.uk/itm/Rack-ear...IV-sampler-with-mounting-screws-/293272004581

Of voor de TI https://www.ebay.co.uk/itm/Rack-ear...648807?hash=item445c51ebe7:g:xMIAAOSwz3Je3iC8

Als je handig bent met metaal/aluminium? Zoek op L-profiel, dat heb je zowel in aluminium als metaal.. alleen wordt het dan snel behoorlijk heavy. Je zou die uitgefreesde rand bij de E-MU rackoor ook op kunnen vullen met ringen erachter.. maar je moet wel de juiste afmetingen vinden van het basis materiaal.. of weer aanpassen (bewerken) dus. Diep genoeg en qua breedte niet te klein en niet te groot zodat het in je rack past.
 
Ik zal eens kijken of ik die E-mu rek-oren nog heb.
 
Ik heb destijds mijn paar oren voor een EMU EIV Classic laten maken bij een beschermde/sociale werkplaats. Als je een technische tekening kan aanleveren (gewoon opmeten van de gewenste afmetingen en exact aangeven waar de gaten moeten komen, kunnen ze dat wel. Ik weet natuurlijk niet of je ergens in de buurt zo'n werkplaats vindt. Je kan dergelijke oren ook wel laten maken bij een lasser. Dus als je er echt nergens zou vinden, kan je er nog altijd op die manier aan geraken :okdan:

:doei:
Danny
 
Bedankt voor de reacties, ik zal eens rondkijken of ik misschien ergens een hobby bob kan vinden. Mocht iemand in de tussen tijd een setje nog ergens achter in een kast terugvinden, laat het me weten! Thx!
 
Ik heb ze niet meer.
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top