Jaspers 6D-105B - of 5D-105B

Status
Please reply by conversation.
Ben zelf ook aan het kijken naar een andere standaard. Vind die Jaspers ook beetje prijzig. Maar ook twijfel ik beetje aan de stevigheid. Zelf wil rechthoekig model. Of zelf iets maken. Ander alternatief is misschien een Deense kar
 
Zeker prijzig inderdaad, maar ik kan zo 1, 2, 3 niet iets vinden dat net zo makkelijk en flexibel is. En zelf iets in elkaar freumelen zou op zich ook wel kunnen, mooie ikea hacks genoeg, maar ik heb al genoeg hobbies :P
 
Stonden er zelfs twee, maar ik wil er liever gelijk een waarmee ik de hoogte in kan. Die mono poly van behringer (of wat dan ook dat in de toekomst nog komt) moet ook een plekje kunnen krijgen. Heb inmiddels wel geleerd dat de setup precies zo neerzetten zonder dat er iets anders bij kan (want ik heb tenslotte genoeg) niet echt werkt...
 
De stands kunnen een hoop hebben. De buizen zijn zo’n diameter van 7-8cm. Ik heb een dx7 erop, zonder problemen.

Weet overigens niet of ik die van mij houd omdat ik wellicht wil uitdunner. Afhankelijk van behringer synths :-P
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top