korg rk100 of roland ax1

Status
Please reply by conversation.

Lucus

Nieuwkomer
Lid sinds
4 november 2004
Berichten
8
Locatie
wijk bij duurstede
Howdy, all

meteen maar mijn eerste post en met de deur in huis vallen :)

ik speel in een bandje en ben al een tijdje op zoek naar een goeie perfkey, hoorde dat de roland ax1 of de korg rk100 wel een vet apparaatje is, mijn voorkeur gaat uit naar de korg omdat die nogal lekker in de hand schijnt te liggen en een prettig gewicht heeft voor op de stage, daarbij komt ook dat ik zelf nogal lang ben en het behoorlijk lullig kan staan als je met zon klein piep-dingetje om je nek loopt 8o

enfin, moch iemand nog zon hebbeding hebben staan en wil hem weg doen (of eigenlijk misschien liever niet) geef me dan ff een gil zodat we in conclaaf kunnen gaan hierover :halleluja

prijs is niet zo gigantisch belangrijk, wel is belangrijk dat het natuurlijk wel schappelijk moet blijven, honderden euro's is zon beestje natuurlijk ook weer niet waard en aan nieuw kopen moet ik helemaal niet denken, wordt al helemaal para als ik de prijzen ervan zie :o:

Heb hier ook nog een yamaha dx7 staan met originele rom cartridges, ben bereid deze eventueel wel te ruilen tegen zon beestje mocht je dit interresant vinden, mankeert echter wel iets aan, toetsenbord van de dx7 is van nature een beetje zwak en door het gebruik is er een toets kapot en van een andere toets mis ik een veertje (om de toets terug te laten veren) is niet problematisch en makkelijk te vervangen, maar ik gebruik hem ook bijna niet meer omdat ik gewoon een 19 inch rack heb nu waar ik al mn modules in heb, dus gooi een balletje op en wie weet.
t is nog de oude versie van de dx7 je weet wel, die ene van 15 kilo muahaha plaatstaal :P
perfecte sound dat wel, lekker droog en warm, typisch 6 operator fm sound, en een van de enigen op de markt, daarbij komt ook nog eens dat er HONDERDEN patches op het net beschikbaar zijn die no problemo zo ingeladen kunnen worden met SYSEX :)


greetings und auf wiedersehen!

Lucus
 
Bericht door een moderator:
Verplaatst...
 
Dank u zeer

betreffende persoon gemaild, helaas nog geen reactie terug ontvangen.
zijn er eventueel nog andere mensen hier die mij zon apparaat kunnen aansmeren? :P
 
bump bump, ben nog steeds ozoek naar zon apparaatje! nu met iets meer spoed!
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top