Zoek perfecte Mackie Big Knob (de vorige grote)

Status
Please reply by conversation.

klinkske

Zit volgens de 10ers in de kelder alweer te niksen
Lid sinds
21 december 2007
Berichten
9.570
Locatie
Streek rond Herentals - België
Mijn mackie big knob begint te falen, ik gebruik m vaak - is niet meer te koop en de nieuwe interesseren me niet.
Heeft er toevallig iemand een perfecte die niet meer dient?

Bedoel deze:

mackie-big-knob-monitor-switching-and-level-control-box-_1_REC0003001-000.jpg
 

Attachments

  • mackie-big-knob-monitor-switching-and-level-control-box-_1_REC0003001-000.jpg
    mackie-big-knob-monitor-switching-and-level-control-box-_1_REC0003001-000.jpg
    27,3 KB · Bekeken: 67
Ik weet natuurlijk niet wat er mis is met de jouwe, maar ik had er ook een die kuren begon te vertonen. En die hield er toen helemaal mee op. Bleek een defecte trafo, van de voeding. Een veel voorkomend probleem, zo bleek na even googlen. Het was even zoeken, maar ik vond een nieuwe (betere) trafo in Duitsland, €27 inc verzending geloof ik. Daarna was het vrij simpel om te vervangen, half uurtje werk hooguit. Toen werkte hij weer perfect. En heb ik hem verkocht...
Zie ook: https://www.cameraloops.com/articles/tutorials/how-to-repair-a-mackie-big-knob-power-supply-r16/
 
Ik heb er in principe eentje staan die ik niet meer gebruik, incl. custom stofkap. Zal even moeten uitzoeken wat zoiets waard is. Gebruikt uiteraard maar nauwelijks iets op aan te merken, gewoon heel netjes.
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top