gezocht - roland jupiter 8

Status
Please reply by conversation.
Ps tav prijs : ik reageer op prijs zoals is aangegeven in pb door tpoicstarter , niet 11175 van marktplaats , daar zou ik wel even over praten eerst ivm midi plaatsing en servicenoodzaak.
anderszijds is de vraag groot en het aanbod laag
 
( vervelend dat er geen bewerk functie is ...)
ieuwe bovenkast is ook te vinden in polen , dacht voor zo’n 500 euro , ziet hij er ineens weer puntgaaf uit :-)

Voor eigen voldoening dan, weet niet echt zo wat betreft investering/collectorgehalte dit garantie biedt tot meerwaarde in de toekomst,kopers worden echt select denk ik,maar verlies zal je er niet aan overhouden.

De Jupiter 8 is een topcollector,wordt zeker de must-have poly vintage in de toekomst boven al de rest,er zijn meer mensen die een Jupter-8 willen dan een CS-80
 
draad kan dicht - ik heb hem binnen :okdan:
12bit versie met nieuwe viltjes, recapped psu en net van de service voor een top prijsje. wat een vette bak!

F9903D5E-8EC2-4386-9E6C-34C9A64B588E.jpeg
 
Proficiat !
zit er al midi op ?
 
Proficiat !
zit er al midi op ?

nog niet jammer genoeg - moet nog een kitje bestellen bij kenton.

zijn er alternatieven? zag wel dat er een optie is om een dcb retrofit te installeeren, maar dan moet ik ook nog aan een dcb interface zien te komen..
 
Encore Electronics maakt ook kits voor JP8.
Vroeger was er meer keuze... Linn, Groove, EES.
 
Er is en duitse meneer die de groove midi interface nog inbouwt . Dat is wel de beste: alle schuiven ontvangen midiCC , sysex dump v d parameters, ( mono) velocity naar vcf/ vca etc
 
hartelijk bedankt voor jullie input mannen!
ik ga eventjes kijken wat de beste optie is :doei:
 
Top! Zo te zien een mooi exemplaar.
De MKS-80 heeft overigens standaard midi. ;)
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top