88 toetsen gewogen klavier gezocht voor een prikkie, met of zonder sounds

Status
Please reply by conversation.

paulusdebkb

Ingeburgerd
Lid sinds
16 mei 2017
Berichten
76
Hoi!

Voor een vriendin zoek ik een 88 toetsen klavier, met midi of usb, met of zonder sounds. Ze wil graag pianospelen weer oppakken maar heeft geen rooie sou én ze vertrouwt er nog niet zo op dat spelen op een digitale piano leuk zal zijn / blijven. Dus heb je ergens een oud beestje in de weg staan? Lemmeknow! Ik kan er wel íets voor betalen maar niet veel...
 
Heeft die vriendin iets leuks te ruil,. vraag het voor een vriend van me
 
Even nagevraagd: ze heeft een gesigneerd exemplaar van "Inkoppers - voetbalkleedkamerhumor door de jaren heen" in de aanbieding :)
 
Is lenen geen optie? Als ze rond 040 woont mag ze best uitproberen of het wat is zo'n digitale, maar dan is het wel een house piano, en maar met 76 toetsen. Die kan ik wel een tijdje missen.
 
Dat is heel lief! Wel ver weg, zij (en ik) wonen in Amsterdam, maar ik leg het haar voor. 76 toetsen is wrs geen probleem. Ze heeft als kind 8 jaar gespeeld en had toen een alleszins redelijk niveau naar ik begrijp. Ik kom er morgen op terug!
 
blanka, nogmaals bedankt voor je aanbod! We hebben overlegd maar ze durft het niet aan in tijden van Corona om af te reizen naar Eindhoven :(
 
De tijden van dinosauriers,de tijden van de Romeinen en dan de tijden van corona ,wtf?
 
Misschien een idee voor een topic: Het Corona Synthuitleentopic. Met al dat thuiszitten is voor sommigen misschien een toetsenplank thuis wel een leuk tijdverdrijf.
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top