ATARI ST 40

Status
Please reply by conversation.
moderator !!! Bitte !!! kan je de situatie rectifiëren door 10voor de 40 te plaatsen ... refereert naar het geheugen ? 512 kb ipv 1040 kb of 1 MB Geheugen ... Zou de software v d 1040 ook marcheren met de 520 ( eerste cubase e a ... had ook geloof ik plow driver om zes samples i h geheugen v d akai s 612 te steken enz .....
 
Volgens mij is een 520 niet geschikt. je zou wel een Mega ST 4 kunnen gebruiken. Die heb je in 2 MB en 4 MB dacht ik. Heeft intern ook een hd
 
Geen 520 nemen.... Kijk of je een mega ST kan vinden Die had je in 1, 2 en 4 uitvoering geloof ik...... Misschien dat zelfs een STE ook werkt, of een TT?
Anders de 1040 ST
 
Mocht je niet zo snel iets kunnen vinden zou je ook kunnen kijken of STEEM werkt voor je, dit is een emulator voor de pc van de Atari ST die MIDI ondersteunt.
 
hmm. ik heb een paar Atari's op zolder staan. wel een 1040 dacht ik ook. heeft ooit maxYMiser gedraaid.
 
hmm. ik heb een paar Atari's op zolder staan. wel een 1040 dacht ik ook. heeft ooit maxYMiser gedraaid.

ola, heb je nog software (of iemand anders) ik heb er maanden geleden weer 1 gekocht maar zoek nog muziek software
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top