SR-JV80-11 Techno Collection Expansion Board

Status
Please reply by conversation.
Ik denk dat de prijzen die je aanhaalt zowel voor de Vintage als voor de Techno, die van 5 jaar geleden zijn...

Ben inderdaad niet helemaal bij de tijd met de prijzen. De hobby stond een tijdje op een laag pitje namelijk. De Techno kaart was enkele jaren geleden rond de 50 euro, en de Vintage Synth kaart rond de 125 euro. Ik heb pas geleden een JV-1010 overgekocht van iemand, inclusief een Hip Hop kaart. Die expansion is niet zo mijn ding, en ik ben op zoek naar iets dat in mijn huidige stijl muziek (ambient) zal passen.

M'n setup qua sounds is nu als volgt:
  • Akai XR20
  • Roland MC-101
  • Roland JV-1010
De expansion moet eigenlijk een aanvulling zijn op de MC-101. De presets van de Techno en Vintage Synth zijn voor mij wel bruikbaar, maar hebben misschien ook redelijk wat overlap met de uitgebreide selectie synth sounds van de MC-101. Naast de Techno en Vintage Synth, zijn deze expansions wel interessant:
  • SR-JV80-05 World
  • SR-JV80-15 Special FX Collection
 
Die hip hop vind je tegenwoordig voor minder dan 50. 45 is redelijk gangbaar en met wat geduld cq geluk komen ze voor 40€ voorbij.
 
Special FX gaat wel knaken kosten want die zie je bijna nooit. World is ook prijzig wegens redelijke zeldzaamheid.
 
World kun je wel goedkoop krijgen, ik had de mijne voor €50 ex verzenden. Special FX, Vocal en Vintage zijn de dure jongens (±125-150eu)
 
Heb vandaag een SR-JV80-04 Vintage Synth expansion mogen ontvangen per post. Ik heb slechts ruimte voor één expansion in mijn JV-1010, dus ben niet meer op zoek naar de Techno expansion.
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top