Ensoniq ESQ1- 1280 cartridge

Status
Please reply by conversation.

DigiLoog

Ouwe rot
Lid sinds
30 juni 2009
Berichten
4.855
Locatie
Ergens op een pcb
Nog steeds gezocht de 1280 cartridge van Ensoniq.
Heb er best wel wat voor over!
 

Attachments

  • download.jpeg
    download.jpeg
    9,1 KB · Bekeken: 98
Ik heb wel eentje met 16 banken voor je...:mega:
 
....oftewel 1280 sounds PB me maar als je interesse hebt.
 
.....toch niet zo dringend....? :Z
 
En wat bedoel je precies met "de origineke" ?
de afgebeelde cartridge is ook een 3rd party cartridge, geen Ensoniq in ieder geval...
Hij is gevuld met super duper toffe en zeer gevarieerde geluiden. En bovendien je kunt tig banken downloaden en naar keuze erop zetten, als je wilt :mega:
 
P.S. Ensoniq was al jaren out of business toen de benodigde geheugen capaciteit om 16 banken op 1 zo'n kleine card te plaatsen, beschikbaar kwam ;)
 
Daarom zoek ik de "originele", dat is een verzameling van alle uitgebrachte sounds door Ensoniq voor de ESQ1.
Heel mooi dat jij mij jouw versie aanbied voor een schappelijke prijs, maar ik zoek toch echt de 1280 en heb RAM cards genoeg voor de ESQ1.
Dus zoek ROM.
 
Ah ok, heb je misschien een lijst met die originele geluiden?
dan kan ik kijken of dat overeenkomt met wat er op de mijne staat.
Ik had trouwens een aantal originele ROM cartridges can Ensoniq zelf, maar die heb ik al vrij snel weer verkocht.
Tjonge wat een saaie geluiden staan daar op ...
 
Ok, Ik ben nog wat aan het Google'n geslagen.
zo te zien kan ik alle banken die Ensoniq ooit heeft uitgebracht, op card zetten voor je.
Plus nog een heeeeeele boel méér banken :)
 
Die batterij gaat 40+ jaar mee, voorzichtig gezegd want zal in de praktijk langer zijn (moderne chips gebruiken 5 à 10 procent van wat die oude chips gebruijen), en jij ? ;)
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top