Gevraagd; hulp bij sample conversie (E6400 > WAV)

Status
Please reply by conversation.

jonrescca

Nieuwkomer
Lid sinds
25 april 2019
Berichten
2
Locatie
Heerhugowaard
ik heb een aantal 230mb M.O. Schijven liggen met E-Mu E6400 data erop. Vermoedelijk nog van voor de FAT filesystem tijd. Wie kan helpen bij het inlezen van de data, en de transfer naar een modern medium, zodat ik minimaal de WAV files heb.
 
Inderdaad djazid, ik heb geen sampler, geen drive, geen converting software. Ik heb alleen 3 disks liggen, en wil graag kijken wat er nog op staat en dan eventueel omzetten naar iets waar ik verder mee kan. Uiteraard tegen betaling.
 
Emulator X software kan de EOS bank files standaard inladen en dan evt omzetten naar WAVs (wel een berg werk maar is te doen).
Het vinden van het medium MO als diskdrive wordt lastiger.. zelf weleens naar gekeken maar behoorlijk uitgestorven en wordt sporadisch aangeboden.

Misschien is het beter de titel aan te passen naar iemand met een werkende MO drive.. als de bestanden dan via wetransfer mijn kant op komen wil ik ze wel omzetten naar WAV
 
Op eBay zag ik dat iemand data recovery service aanbiedt van heel veel oude formaten waaronder MO.
Als je zoekt op "Emax OLED" (zo kwam ik hem tegen...) dan is het 1 van de 2 resultaten, degene in Amerika is het :)
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top