GEZOCHT >> Roland Juno-60

Status
Please reply by conversation.

synthasia

Vintage lover
Lid sinds
2 juli 2008
Berichten
376
Locatie
Den Haag
Ik zoek deze geweldige synth. Graag in zo goed als mint conditie. Uiteraard ook goed werkend en klinkend zoals het hoort. Met de originele onderdelen zoals de o zo belangrijke chorus chips. Nieuwe voedings elco's mag wel. Graag bij uw aanbod prijs en woonplaats vermelden. En graag bereikbaar per trein op een loopafstand van max 20 minuten vanaf het station. Of nog beter omgeving Rotterdam of Den Haag. Bij voorbaat dank!
 

Attachments

  • roland_juno60_angle.jpg
    roland_juno60_angle.jpg
    39,5 KB · Bekeken: 114
  • Roland-Juno-60-achterkant.jpg
    Roland-Juno-60-achterkant.jpg
    81,7 KB · Bekeken: 96
Hoi, gewoon een tip i.v.m. die chorus chips: de originele MN 3009 BBD chips worden dan misschien niet meer gemaakt, er is een firma echter die ze kloonde en splinternieuw bouwt sinds kort. Je kan ze krijgen rond de € 10 het stuk en ze klinken identiek. De chorus van mijn Juno 60 ruiste, en ik kocht deze drop in replacements van Xvive. De chorus werkt prima nu. Dus laat dat aspect van de zoektocht geen make or break reden zijn. Good luck!
 
Hoi, gewoon een tip i.v.m. die chorus chips: de originele MN 3009 BBD chips worden dan misschien niet meer gemaakt, er is een firma echter die ze kloonde en splinternieuw bouwt sinds kort. Je kan ze krijgen rond de € 10 het stuk en ze klinken identiek. De chorus van mijn Juno 60 ruiste, en ik kocht deze drop in replacements van Xvive. De chorus werkt prima nu. Dus laat dat aspect van de zoektocht geen make or break reden zijn. Good luck!


Ok. Ik kan ze alleen niet bestellen.
Geen internetbankieren wegens omstandigheden.
Ben je Emanual uit Zulte?

Ik ben blij met de Juno, maar ik krijg er die bepaalde sound die ik wil niet uit. Kwam wel uit mijn vorige Juno's.
Ken je de film de Lift?

De soundtrack ervan zijn met een Juno-6 en Jupiter-8

Het gaat om de sound in het begin van de film. Precies als de film begint.

Blokgolf met PWM, de sub oscillator en de chorus aan op stand 2

Groetjes,
Gabriël
 
Hoi, gewoon een tip i.v.m. die chorus chips: de originele MN 3009 BBD chips worden dan misschien niet meer gemaakt, er is een firma echter die ze kloonde en splinternieuw bouwt sinds kort. Je kan ze krijgen rond de € 10 het stuk en ze klinken identiek. De chorus van mijn Juno 60 ruiste, en ik kocht deze drop in replacements van Xvive. De chorus werkt prima nu. Dus laat dat aspect van de zoektocht geen make or break reden zijn. Good luck!

Was een zin niet af.

De soundtrack is met een Juno-6 en Jupiter-8 gemaakt
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top