Axoloti core gezocht

Status
Please reply by conversation.

Astrogator

Analoge Levensvorm
Lid sinds
4 juni 2019
Berichten
325
Locatie
Amsterdam
Heeft iemand nog ergens zo'n ding ongebruikt liggen? Of kan me helpen waar ik het vandaag de dag kan vinden? Of een vergelijkbaar stuk hardware + software?
 
Aha? Vertel?
Het idiote is dat ik dit alweer zo'n tijdje geleden heb gepost dat ik even moet graven in m'n hoofd wat het ook alweer was, behalve dat het gaaf is en ik het wil hebben want ik had het blijkbaar direct in het vakje 'voorlopig onbereikbaar' in m'n hoofd gelegd, a direct even speuren!
Je wilt er dus wel vanaf? Waar woon je? En wat had je in gedachten als vergoeding/ruil?
 
Kun je ook control voltages naar de outputs sturen, dus zeg hem als een ingewikkeld midigestuurde LFO gebruiken in een modular? EN de filters bv direct gebruiken tussen de in- en output? Ik neem aan van wel, dat dat is waar ik er op aan tikte, maar ik heb ondertussen al weer zoveel meer nieuwe mennis en gear geabsorbeert dat ik het even niet meer weet.
 
Ah ik zie het al weer, ja het is terug, domme vragen net, natuurlijk kan dat allemaal, daar ging het juist om, dat en veeeeel meer.
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top