Elysia Karacter rackversie

Status
Please reply by conversation.
ik heb er net een gekocht via duitsland, musicstore...100 euro goedkoper ( b-stock).
ik wou hem zelf ook weer terugzenden maar als je wilt, en dat valt te regelen, kan je mijn exemplaar overnemen
en misschien kan ik de garnantie op jouw naam zetten, of anders moet dat via mij lopen.

wat ook kan is dat ik hem terugzend naar Duitsland en dat jij hem via de winkel koopt
 
ps: dit wil ik dan wel snel regelen. wil mijn geld zo snel als mogelijk weer in mijn zakken voor een andere investering
 
als ik nog op tijd van je hoor, prima ,, maar morgen ga ik wel over tot het terugzenden/geld terug regelen met winkel in Duitsland.
 
Bedankt Marsmusica maar ik denk dat ik oversla. Het was een beetje impulsieve vraag destijds en ondertussen heb ik ook andere apparaten ontdekt die fijn op de mixbus schijnen te zijn. Ik moet nog wat meer onderzoek doen voordat ik een knoop doorhak. Als onderdeel van dat onderzoek ;) : mag ik vragen waarom je'm niet houdt?
 
hoi Koediman, die vraag is logisch en had ik al verwacht:

ik ben op zoek naar warm tube geluid uit een doosje en hoopte dat dit het helemaal was , vooral ook qua mogelijkheden..Helaas, de klank voldeed niet aan dat wat ik zoek, een flinke dot warme, analoge en organische saturation....het klonk me te veel artificieel,,,beetje digitaal, geschikt voor subtiel gebruik maar vol gas werkte het niet voor mij..niet mijn klank. qua mogelijkheden prima apparaat verder maar alles bij elkaar opgeteld vind ik 1100 euro veel te veel geld in mijn geval..ik ga waarschinlijk iets zelf bouwen wat me 5 euro gaat kosten...en stereo!

en ik heb al wat andere spullen die me voorzien van tube achtige sound..zoals de Looptrotter Sa2rate,,,er is ook een looptrotter Monster op weg naar mijn deur!
 
Hartelijk dank voor de uitleg! Ik vond'm op youtube dus ook iets te subtiel klinken, goed dat jij in het echt dezelfde mening hebt.

Mooie saturation is lastig, vaak haalt het ook wel erg veel weg. ik heb een toffe tapesimulator die alles wel wat dikker laat klinken en meer als één geheel ("gelled"). Toch ga ik'm misschien verkopen want het heldere hoog in het geluid heeft aardig te lijden en in de moderne digitale tijden ben ik er wel een beetje gewend aan geraakt om die helderheid te houden
 
ha, volgens mij hadden wij een tijdje intensief emailcontact over de STS!
 
het is een kleine wereld met veel te veel te veel te veel spullen! :-))
 
blijkbaar zijn we allebei nog op zoek naar de holy grail !
 
sterker nog: je hebt helemaal geen mixbus nodig om muziek te maken. ik ben totaal niet bezig met dat soort dingen..laat staan 'masteren'
 
Nogmaals dank voor je aanbod en de leuke discussie MarsMusica :okdan: Hier kan een slotje op want na weer een aantal youtube filmpjes vannacht denk ik de holy grail gevonden te hebben voor de mixbus en daar open ik wel weer een nieuw draadje over. :slotje:
 
ok, dan hou ik je in de gaten..ben benieuwd wat je hebt gevonden!
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top