Ruil Novation Peak tegen iets anders leuks?

Status
Please reply by conversation.

Timecop

Preset Manager
Lid sinds
22 mei 2003
Berichten
1.434
Locatie
Somewhere in the vast nothingness of space...
Ik zit er over na te denken om mijn nagelnieuwe Novation Peak te ruilen voor iets anders leuks.

De Peak is van augustus dit jaar, heeft de sticker nog op het scherm, is niet van nieuw te onderscheiden en is in totaal 2 keer aan geweest. Ik had hiervoor ook een Peak, maar die is door een fabrieksfout kapot gegaan. Terwijl ik op een oplossing van Coolblue wachtte ben ik de Peak steeds minder gaan missen. Toen ik eenmaal deze nieuwe kon ophalen was de Peak uit het oog en uit het hart.

Als ruilwaarde dacht ik aan €900,-.

Ik heb wel interesse in het volgende:

- Roland JX-8P
- Roland JX-3p
- Roland JP-8000
- Roland JD-800
- Yamaha DX7 IIFD
- Moog Mother-32
- Dave Smith MEK (met de goede knoppen)
- Dave Smith REV2 of Prophet 8 rack
- Roland PG-1000
- Roland PG-800
- Kiwi Technics Patch Editor
- Strymon Bigsky

Maar misschien heb je een ander leuk aanbod? Bij voorkeur geen bijbetaling van mijn kant.
 
Wie heeft die regel uitgevonden?:D

Bij Cool Blue waar de TS zijn Peak van komt vragen ze 1068 euro voor een 2dehands (Geretourneerd product in geopende originele verpakking).

https://www.coolblue.be/nl/tweedekans-product/656203

Even duiden :
1 - Coolblue is een winkel. Die zijn altijd duurder.
2 - Doe de test
3 - Ik heb de 30% regel uitgevonden die overigens iedereen hanteert.
 
Even duiden :
1 - Coolblue is een winkel. Die zijn altijd duurder.
2 - Doe de test
3 - Ik heb de 30% regel uitgevonden die overigens iedereen hanteert.

1 - De TS is dan ook goedkoper met zijn 900 euro.168 euro zelf.
2 - Test ? Van je zelf uitgevonden regel...?
3 - Zoiets als ik spring in een put, de rest ook omdat ik het zeg?
4 - Dacht dat de regel hier was om een verkoper te pm'n en niet in zijn topic de prijs opdringen die jij graag zou geven onderbouwd met een theorie die steek nog wal houdt.
5 - De verkoper bepaalt zijn prijs, een andere persoon heeft daar toch geen regels aan op te leggen, wat voor onzin is me dat.
 
Ha Rezzy, Ook een fijne zondag !
Misschien zijn sommige SF'ers dan volgens jou helemaal krank om hun Peak tegen 800€ aan te bieden. (om nog te zwijgen wat dan de effectieve verkoopprijs was) 'Doe de test' bedoel ik dan je zelf om het even welke synth nieuw koopt en zelfs in de ongeopende doos aanbiedt. Menig mensen zijn zo met hoofdpijn wakker geworden van de waarde vermindering.
Ten derde : Bij mij geen gedoe met 17 mails, het geld staat straks op de rekening. Het staat eenieder vrij om daar op in te gaan of niet te reageren. Via PM of whatever. Djeezes man. Mug > Olifant vriend.
Ik leg niemand regels op. Dat zijn jouw woorden die jij in m'n mond legt. Dat de Peak niet meteen iets is dat in waarde stijgt maar zelfs aanzienlijk zal dalen lijkt mij ook een evidentie. Of om welke reden zie jij dat anders ? Misschien dat jij binnen een jaar nog 1K wil neertellen voor een 2de hands Peak, dat is dan jouw keuze. Ik stuur verkopers van dit item dan graag naar jou door. En het is duidelijk dat vraagprijzen steeds verschillen van wat effectief betaald wordt. Ik zet dan ook in mij verkooppsthreads dat er niet te af te bieden valt en hou mij daar ook aan. Tot slot, van waar jouw pissige reactie ? Het is ook aan Timecop om te antwoorden. Waar moei jij je eigenlijk mee ?
 
Ha Rezzy, Ook een fijne zondag !
Misschien zijn sommige SF'ers dan volgens jou helemaal krank om hun Peak tegen 800€ aan te bieden. (om nog te zwijgen wat dan de effectieve verkoopprijs was) 'Doe de test' bedoel ik dan je zelf om het even welke synth nieuw koopt en zelfs in de ongeopende doos aanbiedt. Menig mensen zijn zo met hoofdpijn wakker geworden van de waarde vermindering.
Ten derde : Bij mij geen gedoe met 17 mails, het geld staat straks op de rekening. Het staat eenieder vrij om daar op in te gaan of niet te reageren. Via PM of whatever. Djeezes man. Mug > Olifant vriend.
Ik leg niemand regels op. Dat zijn jouw woorden die jij in m'n mond legt. Dat de Peak niet meteen iets is dat in waarde stijgt maar zelfs aanzienlijk zal dalen lijkt mij ook een evidentie. Of om welke reden zie jij dat anders ? Misschien dat jij binnen een jaar nog 1K wil neertellen voor een 2de hands Peak, dat is dan jouw keuze. Ik stuur verkopers van dit item dan graag naar jou door. En het is duidelijk dat vraagprijzen steeds verschillen van wat effectief betaald wordt. Ik zet dan ook in mij verkooppsthreads dat er niet te af te bieden valt en hou mij daar ook aan. Tot slot, van waar jouw pissige reactie ? Het is ook aan Timecop om te antwoorden. Waar moei jij je eigenlijk mee ?

Das helemaal geen pissige reactie en ik moei me met wat ik wil, net als jij en alle andere leden, op dit forum. Daarom heet het forum.
Verder, mijn excuses als ik op je tenen getrapt heb.
 
Nog steeds beschikbaar. Heb wel een paar aanbiedingen gehad, maar ik ben nu eigenlijk alleen op zoek naar een Roland System-8!
 
Nog steeds beschikbaar. Doe me een mooi aanbod!

Ik heb met name interesse in een Roland System-8, maar ook de volgende zaken zijn interessant:

- Roland JX-8p
- Roland PG-800
- DSI Prophet REV-2
- Kiwi Technics Patch Editor
- SM Pro Audio V-Machine
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top