SH 101/MC 202 gezocht

Status
Please reply by conversation.
Oh ik kan hier niet editen: 450 is de onderkant 500 is de bovenkant voor een voor beide partijen nette prijs.
 
Nou tot 450/475 wil ik nog wel gaan voor een MC-202. Bij hoger sla ik 'm over. Ik heb er tenslotte geen haast bij en weet uit ervaring dat wachten loont. Zo heb ik begin dit jaar een Juno 6 voor 250 gekocht. Dat was uiteraard een superdeal, maar zo zie je maar weer dat je ook goede gear kan kopen zonder dat je de hoofdprijs hoeft te betalen.
 
Klopt... Ligt er ook aan hoe veel waarde je hecht aan iets direct te kunnen bezitten natuurlijk...

Ik zie de MC202 jammer genoeg ook steeds meer omhoog gaan :(
 
Ik was die zogenaamde grappenmaker maar deze is in nieuwstaat alsof hij zo uit de fabriek komt met Originele doos, handleidingen in smetteloze staat, originele cartridge en nieuw gekochte Boss PSA 203 s adapter zodat ook daar geen problemen mee komen.

Wilde een opening maken voor verder gesprek maar dan ben je voor sommige mensen een grappenmaker. Voel me niet aangesproken maar wilde graag reageren:-)
 
Al bij al een stuk plastic gelijkwaardig aan een rekenmachine qua kwaliteit. Achja..
 
Ik had ook een MC 202 tijdje terug. Eigenlijk super tof ding hoor. Ik heb 'm weggedaan? Waarom? Ik vraag het mezelf eigenlijk ook nog steeds af..
 
In de tijd dat ik hem wegdeed (vorig jaar) was er hier trouwens een overload MC-202 die te koop stonden, bijna iedere week 1. Ik hoop dat je er een vindt voor een redelijke prijs. Succes!
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top