Gezocht Roland VS-2480

Status
Please reply by conversation.

frotje

Stamgast
Lid sinds
19 februari 2006
Berichten
127
Locatie
Nuenen
Heb m'n Roland VS880EX-en de deur uit gedaan. (snif...)
Tijd voor een upgrade in de studio.

Zoek een Roland VS2480 recorder in goede staat. (geen ander type)
Met minimaal 1 effect kaart en ook nog es voor een redelijke prijs.

Laat even weten als je er eentje beschikbaar hebt.

Gr,

Hans
 
Van de fabriek af werden ze geleverd met 1 effectkaart (2 effecten dus), dus als zelfs die kaart er niet in zit dan is hij leeggeroofd. :) Ik heb er zelf 3 kaarten (6 effecten dus) in zitten, dat maakt het lekker flexibel.

Even een kleine tip ivm een kleine tip: er is ergens een website die verwijst naar slijtage van de verf op de armsteun en de knoppen, dat je daar een veel/weinig gebruikt exemplaar aan kan herkennen. Nuttige tip, in het jaar dat hij geschreven werd. En dat is heel wat jaartjes geleden. Tegenwoordig hebben er heel veel wat verfslijtage omdat die verf daar erg gevoelig voor is. Tegenwoordig zou ik dus niet op verfslijtage af gaan om te checken of een unit in goede staat is, maar ongeacht de staat van de verf gewoon de knoppen goed testen. Als er zorg voor gedragen is dan werken ze nog perfect.

Ik heb in de mijne de caddyfan weggehaald, de unitfan door een stil exemplaar vervangen en de "fix" met weerstanden aan de inputs gemaakt, hierna is het een topapparaat. Je zal er dus veel plezier aan hebben, mooie upgrade van de 880!

Dat gezegd zijnde is de mijne niet te koop, maar ze komen af en toe langs.

Wat ik eventueel wel te koop heb is een SCSI box ervoor, met een SCSI CD writer en SCSI ZIP drive daarin. Zelf gebruik ik die niet omdat ik optisch naar de PC ga.
 
Nog even een zijdelingse opmerking: ik neem op in M24, niet gecomprimeerd dus. Dat vind ik persoonlijk mooi klinken. Velen houden echter van de klank van het gecomprimeerde RDAC formaat (tape like), dus test dat ook even.
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top