Korg TR-Rack

Status
Please reply by conversation.
Ik heb er ooit eentje gekocht uit nieuwsgierigheid. Maar ondanks de betere geluidskwaliteit kon hij mijn X-5DR niet vervangen. De klanken van de X-5DR zaten er niet allemaal in en de klanken waar de TR-Rack beter in was, had ik andere modules voor die nóg beter waren in die klanken.
 
Tja, die Korg stuff is zo divers en ik probeer ze eigenlijk allemaal bij te houden.

- Van de X5DR heb ik er twee, eentje met user patches van het web en eentje met de patches van Jayb
- Dan de NS5R want daar zitten alle patches in van zowel de X5 en de X5D
- De TR is dan weer zo rijk in zwevende tapijtjes....
- Een Wavestation SR is ook een troetelsynth
- Heel speciale Korg hier is mijn Karma, een wijnrode schoonheid met verrassende klanken
- Mijn recentste aankopen waren een Microstation en een MicroX, toch 2 verschillende beestjes hoor.

De enige waar ik nu afscheid van wil nemen is de exM1r omdat ik die echt te weinig gebruik
Wie daar interesse voor heeft... 350 eurokes is de vraagprijs.
 
De TR mist vooral de Fresh Air-klank en de Master-Fisa accordion-klank. Als dat in de TR zou zitten, zou ik de X-5DR wegdoen.
 
De TR mist vooral de Fresh Air-klank en de Master-Fisa accordion-klank. Als dat in de TR zou zitten, zou ik de X-5DR wegdoen.
Hou ze dan gewoon beide Mark, zoveel plaats nemen ze écht niet in en je hoeft niet te kiezen :okdan:
Het is zoveel plaatsbesparender om met rack mudules te werken, met keys is het een moeilijker zaak.

Ik heb ook teveel keys op mijn kleine zolder maar er gaat pas eentje weg als er een module voor komt.
Helaas zijn sommige nooit in module op de markt gekomen en is de VST niet evenwaardig ;{
 
De TR mist vooral de Fresh Air-klank en de Master-Fisa accordion-klank. Als dat in de TR zou zitten, zou ik de X-5DR wegdoen.

Klinkt als twee patches die ik, zeg maar gerust, niet snel zou missen ;)
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top