Roland SR-JV80-4 Vintage & SPECIAL FX expansion

Status
Please reply by conversation.
Ook nog de World Card

hoe zijn die techno en house cards? Zijn dat voornamelijk alleen maar suffe loops of ook goeie synth waveforms (ala Vintage card)?

En die Experience cards was dat allemaal

Ik heb ruimte voor 8 :D
 
hehe, smackie-smackos,, hier mss??? http://www.2dehands.be/markt/?qq=Roland+JV+1080&afd=&pc_id=

Ik heb de JV met cards nog niet gehoord, maar ik veronderstel dat ze erg op de M - DC/VS/SE/BD lijken???

K moet mij eerst nog andere dingen aanschaffen en vooral uitsparen, maar een JV staat ook nog op m'n verlanglijstje,,

Volgens mij zijn die echt veel gebruikt voor classic retro house tracks ??? Vooral het layeren gaat vlot, vind 'k, ... mits editor,,

en ja, de M-DC1 heeft wel wat waveforms,, de M-VS1 eerder verschillende types saw enzo...
met sounddiver kun je ze bekijken,

Zelf kom ik met de MC-307 ook al een eind vind 'k,,
 
Ook nog de World Card

hoe zijn die techno en house cards? Zijn dat voornamelijk alleen maar suffe loops of ook goeie synth waveforms (ala Vintage card)?

En die Experience cards was dat allemaal

Ik heb ruimte voor 8 :D

Ik heb een XP-30 en vond zelf de house-card niet echt de moeite, wel een tijdje gehad, maar eigenlijk nooit gebruikt. Bestaat vooral uit loops en een heel aantal foute vocal samples. Het aantal bruikbare patches met nieuwe waveforms vond ik erg tegenvallen.

De Techno-uitbreiding weet ik eigenlijk niet zo, die is namelijk standaard onderdeel van mijn XP-30, dus ik weet zo uit m'n hoofd eigenlijk niet precies welke geluiden nu van de Techno uitbreiding komen of van een van de andere standaard aanwezige kaarten.

Super soundset uitbreiding kan ik je wel aanraden als je nog ruimte over hebt, goede verzameling met geluiden uit alle categorien.
 
Bestaat vooral uit loops en een heel aantal foute vocal samples.
ja idd, de M-DC1 ook,, das effe skippen over al die patchen,,

Hier vind je veel audio demo's, al is het geen referentie,, er zijn performance patchen en de waveform rom samples,,
http://www.synthmania.com/
 
Zorg dat je ook expansion 14 erbij neemt, Asia heel tof voor ambient dingetjes.
house en technokaarten zijn erg gedateerd, kan je niet veel mee...
 
Yup die Asia expension is net gekocht voor 90s ambient explosie

Ik zoek ook de County Expansion
(voor die Brian Eno apollo americana tumbelweed woestijn atmosfeer sounds)

Mods kan SVP pleease de titel aangepast worden naar Roland S-RJV World, Orchestra II & Country expansions? dankuwel :koffie:
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top