Boss DR-110 / Roland Tr 707 / Novation Drumstation / Yamaha DX 7

Status
Please reply by conversation.

Dubluv

Ouwe rot
Lid sinds
6 Maart 2012
Berichten
988
Locatie
9000
Gezocht:

- Boss DR-110 , Mag DIN-sync mod hebben..
- Roland Tr 707 , Mag mods hebben maar liefst niet.
- Novation Drumstation , V2 als het kan!
- Yamaha DX 7 , De eerst versie.

Alles in een goede technisch staat aub.
Prijs komen we wel overeen.. :okdan:
 
Ik vond het eigenlijk ook maar saaie bakjes, niet iets wat een sampler niet kan. Funfactor was echt de handson die ze hadden. Had een live hoekje gemaakt waar ik de 707 en 727 voor had, ideaal om mee te spelen. Maar eigenlijk trok ik liever de 909 uit me studiootje om ervoor te gebruiken om echt lekker te knallen maarja die was me weer te heilig om heel tijd heen en weer te verslepen.
 
Funfactor was echt de handson die ze hadden.

Dit dus!! De funfactor bij een 707/727 is erg goed, mede vanwege de volume sliders die het allemaal weer wat makkelijker maken om ermee te jammen en tweaken.

Trouwens, de 707 en 909 is een perfecte combi. Alleen al de hihats van die twee samen is echt heerlijk. De 707 heeft heerlijke gruizige hihats, daar waar ze in de 909 al iets cleaner klinken!
 
Dit dus!! De funfactor bij een 707/727 is erg goed, mede vanwege de volume sliders die het allemaal weer wat makkelijker maken om ermee te jammen en tweaken.

Trouwens, de 707 en 909 is een perfecte combi. Alleen al de hihats van die twee samen is echt heerlijk. De 707 heeft heerlijke gruizige hihats, daar waar ze in de 909 al iets cleaner klinken!

Boss DR110 heeft idd minder die fun factor maar ik wil die clap en snare..
707 komt er sowieso in , lekker jammen met de x0xb0x :okdan:
(Kick van 707 en 808 samen is ook heerlijk. :) )
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top