ARP 2600 met 4012 filter

Status
Please reply by conversation.
Iemand toevallig een ARP 2600 met 4012 filter te koop??
pleazzzzeee?????

Is het niet makkelijker om eerst een ARP 2600 te zoeken en later het 4012 filter er door St. Eric als schakelbare 2e filter erin te laten bouwen?

Dan heb je iig direct een 2600 waar je mee aan de slag kan en als je t 4012 filter heb weten te vinden, kan deze op professionele manier worden ingebouwd. Waardoor je een 2600 met 2 filters hebt en tussen de filters kan kiezen.

Als je nu specifiek alleen voor een 2600 met 4012 gaat beperk je je zoekgebied, of je moet heel veel mazzel hebben ;)
 
zo heb ik het ook gedaan :okdan:

Dan vertelde Eric destijds over jouw 2600 :biertje:

Mn ody was net binnen, afspraak gemaakt met Eric, langsgegaan en puur op gehoor kon ie me binnen 2 minuten vertellen wat er aan de ody scheelde... (gelukkig niets ernstigs alleen 2 sliders die vervangen moesten worden en alle boards hebben een lekker schoonmaakbadje gekregen)


Ontopic:
van de week stond op Ebay.co.uk een arp filter te koop voor om en nabij GBP99,-

Neem anders via PM contact op met SaintEric hij kan je veel meer over de mogelijkheden vertellen. Volgens mij is ie bezig met een zelfontworpen filter.. (correct me if i'm wrong)
 
RL music in de UK is bezig met 2 restauraties van een ARP2600 waarvan 1 zon Tolex ding... je zou kunne inschrijven erop, maar die gasten weten hun prijzen ook wel. Maar je hebt wel een mooie overhaulde dan.
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top