• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

LynxTwo B geluidskaart te koop

Synthleton

Nieuwkomer
Lid sinds
27 november 2020
Berichten
9
Locatie
Amsterdam
Hoewel ik gek ben op deze geluidskaart, heb ik meer inputs nodig. Deze heeft 2x In, 6x Out. Ik ben er zorgvuldig mee omgegaan en hij werkt perfect. Vooral de driver is altijd verschrikkelijk stabiel,. Een hoop routing-opties in de mixer en in mijn ervaring snelle support op het Lynx Forum.

Inclusief kabel, externe LS-adat kaart voor digitaal, in originele verpakking.

Ik kocht hem voor 900, zie hem op Ebay voor 400 dollar (335 euro). Daarom mijn prijs: 250. Is dat iets? Bieden heeft absoluut zin. :)

Key features
  • 200kHz sample rate / 100kHz analog bandwidth (Supported with all drivers)
  • 24-bit AES3 or S/PDIF I/O with full status and subcode support
  • Up to 8 LynxTWOs can be installed in one Windows computer; up to three in Macintosh computers
  • Sample rate conversion on digital input
  • Non-audio digital I/O support for Dolby DigitalĀ® and HDCD
  • 32-channel / 32-bit digital mixer with 16 sub outputs
  • Multiple dither algorithms per channel
  • SMPTE time code reader and generator with MTC conversion
 

Attachments

  • index.jpg
    index.jpg
    17,4 KB · Bekeken: 141
  • lynxtwo-1-1000x644.jpg
    lynxtwo-1-1000x644.jpg
    42,9 KB · Bekeken: 116
  • ls-adat-1-1000x644.jpg
    ls-adat-1-1000x644.jpg
    29,2 KB · Bekeken: 118
Back
Top