• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Gratis afhaal: Soundtracs Solo 24-4-2, gaat plots niet meer aan

154

Lid van de week
Lid sinds
30 januari 2007
Berichten
5.274
Locatie
Amsterdam
GRATIS afhalen in A'dam Cenrum, een Soundtracs Solo 24-4-2, gaat niet meer aan. Hij is inc flightcase. Enige voorwaarde is wel dat je met zn tweeen komt, en hem zelf sleept(is best zwaar). Ik blijf dan op corona-afstand en zal evt deuren openhouden etc.

Anders gaat hij bij grof vuil!
 
Voor de goede orde, dinsdag as heb ik sowieso grof vuil besteld, dus mocht er geen interesse zijn is dan het grote afscheid richting stort. Afhalen kan uiteraard wel later deze week maar hij moet wel echt weg :)
 
Er is inmiddels een kleine wachtrij van sf'ers met interesse, denk dat ik er wel uitkom. Op volgorde van aanmeldng dus :)
 
Back
Top