• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Access Virus Ti2

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

NorthernLightX

Prutser
Lid sinds
18 april 2002
Berichten
1.802
Locatie
Velserbroek
Ik wil graag een Ti2 Polar hebben, en heb er ook al één te koop gevonden. Ik heb nu een Ti2 Desktop, en de person die de Polar verkoopt is niet geinteresseerd in een ruil met bijbetaling. Bij deze dus mijn Virus Ti2 Desktop in de aanbieding, vraagprijs is €1050. Rackmountkit heb ik nu thuis liggen, maar kan ik de koemnde 3 weken nog retourneren naar Thomann (net gekocht, past niet in mijn vrij smalle rack). Rackmount is dus beschikbaar voor een snelle beslisser.

Synth is in nieuwstaat, zit geen krasje op. Te bezichtigen in Veserbroek, nabij Haarlem.
 
Grooveron zoekt een TI. Check MP vraag.

Grooveron is al voorzien, heb gister al contact met 'm gehad, maar bedankt voor het melden.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top