• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland SH101 ruilen voor .... zie hieronder

Joram

Nieuwkomer
Lid sinds
6 februari 2013
Berichten
16
Ik heb een Roland SH101 (grijze kast) uit de 80's en zou 'm best willen inruilen tegen iets anders interessants. Ik heb niet specifiek een voorkeur voor een ruil, dus biedt eventueel je "oude" troep aan.

De SH101 is niet in mint condition. Hij mist het deksel van de batterijlade en er zit een scheurtje in de kast. Marc Marc heeft 'm een aantal jaar geleden gereviseerd, hij werkt dus prima en met evt. een nieuwe kast is-ie in uitstekende staat. Hou daar rekening mee als je een ruilvoorstel doet.

Wat ik zoek?
- een goeie reverb (analoog, maar mag ook een mooie digitale zijn)
- analoge delay (maar mag ook een TC2290 zijn)
- The Audio Kitchen Big Trees
- een Moog synth
- een 19" (mixbus)compressor
- 500 series-dingen: frame en compressor (BAC) of purple TAV.
- pedals: analoge dingen, bv. moogerfooger, maar een SDD3000 is ook interessant
- mics: electrovoice 635a, SM7, paartje condensators (mag ook omni zijn)
- trafo: UTC A-10
- iets waarvan ik nog niet weet dat ik het interessant vind ;-)

Doe je liever een bieding in €'s, dan is dat eventueel een optie. Maar hou het reëel.

Benieuwd!
 
Doe je liever een bieding in €'s, dan is dat eventueel een optie. Maar hou het reëel.
Bericht door een moderator:
Om biedingen vragen is niet toegestaan op onze Marktplaats, lees anders de voorwaarden nog even. Als je niet om een 1-op-1 ruil met een specifiek apparaat vraagt dan is het vermelden van een richtprijs verplicht.
 
Back
Top