• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TK: Elektron Machinedrum MK1 UW incl. originele stofkap.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Krek

Jungle of Wires
Lid sinds
13 oktober 2007
Berichten
2.438
Locatie
Randstad
Te koop: Elektron Machinedrum MK1 UW incl. originele stofkap.

Ik heb hem een half jaartje geleden overgenomen van iemand maar heb er uiteindelijk niet zoveel mee gedaan. De machine zelf is in goede staat met hier en daar wat lichte gebruikerssporen. Technisch prima. Wil er wel even bij vermelden dat de adapter die erbij zit wel origineel is volgens mij maar moet wel in een direct stopcontact worden gebruikt of vooraan in de rij bij zo'n verdeeldoos. Ik heb dat niet als een probleem ervaren, maar wil het er toch bij vermelden.

Ik wil er graag €650,- voor hebben, dat heb ik er een half jaar geleden ook voor betaald.
Verzenden geen probleem. Geen ruil, tenzij het een Soma Pulsar is.
 
Op veler verzoek wat foto's. Ik moet er ook even bij zeggen dat de encoder knoppen recent vernieuwd zijn.

MD1.jpg
MD3.jpg
MD2.jpg
MD4.jpg
 

Attachments

  • MD1.jpg
    MD1.jpg
    71,8 KB · Bekeken: 92
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top