• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Nieuwe Patch Cables 30 & 50cm / 3.5mm Hub Multiple Splitter in diverse kleuren

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Timmio

Beats & Buttons
Lid sinds
23 mei 2007
Berichten
273
Locatie
Breda
Nieuwe Patch Cables 30 & 50cm / 3.5mm Hub Multiple Splitter in diverse kleuren

Patch Cables
Nieuwe 3.5mm patch cables in 30cm en 50cm, pakje van 5 stuks (ongeachte lengte) voor 5 euro.

Hub / Splitter
Nieuwe 3.5mm splitters in diverse kleuren, inclusief 1 patch kabel in zwarte kleur. Setje kabel+splitter voor 3 euro per stuk

Foto's

image-29-06-2020_10-47-20-91.jpg
image-29-06-2020_10-38-10-94.jpg
 
Hi Joris, ik wist niet wat Cable Puppys waren :), maar zie dat het een merk is. Deze kabels lijken inderdaad enorm daarop (zelfde materiaal zo te zien), maar die ik heb zijn niet officiele van Cable Puppy. Ik weet niet of er verschil in zit, want ze lijken nogal op elkaar qua materiaal en verder doet deze kabel wat ie moet doen, stroompjes doorgeven :P. Als je ze (toch) nog graag wilt hebben dan kun je me even een PM sturen, dan handelen we het daar even verder af.
 
ah ik zie het ja '
  • Maximum number of characters exceeded in the title. It cannot be more than 80 characters. The current number of characters is 88'
Die melding krijg je als je via hier op PM klikt. Weird. Naja ik ga wel even naar je profiel en stuur je daar een PM
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top