• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Siel DK70

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Kraan

Ouwe rot
Lid sinds
11 april 2004
Berichten
1.950
Locatie
Zwolle
SIEL DK70

Eigenlijk een te leuke bak om weg te doen. Alleen gebruik ik hem weinig en staat hij meestal (stofvrij) opgeslagen. Te weinig ruimte. En als ik al tijd heb, dan ben ik al blij als ik met de andere polysynths of met de modulair aan de slag kan. Dus hij kan beter naar een nieuw baasje.

Technisch in goede staat. Ik heb de veertjes van de toetscontacten gereinigd. De rails waar ze contact mee maken heb ik vervangen. Het hele toetsenbord werkt dus prima. Dat is vaak een probleem bij deze synths omdat de contacten van staal gemaakt zijn en dit corrodeert als een malle. De rails zijn nu vervangen met een materiaal (ben even kwijt waar ik voor gekozen heb) dat wel goed geleid, maar niet makkelijk corrodeert. De voedingsingang zat los toen ik hem kocht, die is ook weer goed vastgezet. Volgens mij heb ik er een nieuwe ingezet, maar dat is negenduizend jaar geleden, dus weet ik niet meer precies.

Optisch is hij verder goed, maar het verdient geen 10. De toetsen zijn wat gelig, er zitten wat krasjes op en 1 of andere pannenkoek heeft een Boss sticker achterop geplakt. En ik heb de originele draaiknoppen vervangen door twee die handiger zijn. Ik kan zoeken of ik de originele nog heb. Maar waarschijnlijk vind ik ze een week na mijn zoektocht als de synth al verkocht is.

Ik heb er een zeer geschikte adapter bij. Geen geschakeld onding, maar één met een zware trafo erin.

Hij staat ook op Marktplaats. Daar heb ik 250 als richtprijs. Laat ik dat hier ook hanteren. Met twee zaken als bonus:
  1. Ik doe er dan een Behringer BCN44 bij (onder voorbehoud, ik moet de bijhorende voeding nog even zien te vinden). Ik heb ze nooit gecombineerd, maar alle parameters van de Siel zijn CC aanstuurbaar. Dus dat moet werken.
  2. Ik wil hem gratis verzenden. Ik moet dan wel even wat verpakkingsmateriaal bij elkaar zoeken, dus dat kan even 1 of 2 dagen duren. En als je echt geïnteresseerd bent in deze optie, maar hem eerst even wil zien/horen, dan kunnen we misschien via Whatsapp/Google Meet/etc. videobellen en dan kan ik hem demonstreren.
Vette bak man!
Wauw! Die wil je!
Vette customizing for the win!
Wie maakt me los?
 
Mèh.... Marktplaats-afspraken... Oftewel: niet langer gereserveerd :|

Weer beschikbaar: 230 euro incl verzending. Behringer BCN44 wordt niet meegeleverd. Voeding is onvindbaar.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top