• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Flightcase koffertje voor inbouw Eurorack rails

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

ArtVark

Ingeburgerd
Lid sinds
19 januari 2012
Berichten
86
Heb weer meer ruimte nodig dus er is een nieuw rack, rails uit oude gehaald en deze kan weg. Het is een kleine flight case koffer, niet de sterkste of moeders mooiste maar lekker licht. Vol met modules is hij zonder probleem mee te nemen.
De koffer is generiek, ik heb met wat knutselwerk er een 'frame' in gehangen waar 3 sets 85HP Eurorack rails in passen. Ook is er aan de zijkant een handgemaakte strook met passive mults. Ook twee draaiknoppen en pushbuttons om 2 control voltages mee te maken (draaien met knop of de knop drukken voor vol voltage). Dat was de intentie iig geval, ik geloof dat de knoppen omgekeerd werken van hoe ik in gedachte had maar het doet iets... ok, niet bepaald vakkundig maar er is nog iets mee te doen.
Er zitten nog wat rijen boutjes in die als ik me goed herinner op maat waren voor Doepfer busboards, ook nog wat gaatjes die waren voor het monteren van Doepfer PSU3.
20200527_171608.jpg


Ja hij is oud en stoffig. Ja super lelijk. Maar stofzuig hem even, zet er drie rails, voeding en busboard(s) in en je hebt een leuk klein starter kistje. En de prijs is daar ook naar: doe maar iets? Stackable patch cable, leuke sticker, anything Eurorack really. Of gewoon een dank je wel, ook goed :-)

Op te halen in Amsterdam.
 

Attachments

  • 20200527_171608.jpg
    20200527_171608.jpg
    54 KB · Bekeken: 78
  • 20200527_171640.jpg
    20200527_171640.jpg
    59,9 KB · Bekeken: 78
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top