• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Behringer Model D - 2-pole filter - Keystep - Beatstep - 2hp-midi - Su200 & meer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

SchweinSteigor

Blablablablabla
Lid sinds
16 december 2005
Berichten
106
Locatie
Bilthoven
Behringer Model D - 2-pole filter - Keystep - Beatstep - 2hp-midi - Su200 & meer

In verband met recente eurorack-uitbreidingen mogen deze opzoek naar een nieuw baasje. Allemaal met liefde behandeld en in een rookvrije studio gebruikt.

- Behringer Model D - €200,-
- Waldorf 2-pole analog filter - €100,-
- Arturia Keystep - €75,-
- 2HP midi - €50,-
- Arturia Beatstep - €45,-


Daarnaast nog wat ander spul wat ik niet meer gebruik:

- Yamaha SU200 - hands-on sampler met leuk effecten, tof voor een kleine liveset. - €75,-
- Meeblip Anode - Erg gruizige, low-fi en 303-achtige digitaal synthje. Ik heb de volumeknop moeten vervangen en daar past het originele knopje niet meer op - €75,-
- Line6 DL4 -
beroemd/berucht delay-pedaal van line6 - €130,-
- iConnectivity MIO -
1in-1uit midi-interface, 1x gebruikt voor mijn micro-modular, bleek niet te werken - €25,-
- 3x Presonus 1394 inspire firewire audio-interfaces -
4in-2uit, zijn te daisy-chainen, leuk en betrouwbaar spul. - €10 p/s, €25 voor alle drie

IMG_1959.JPG
IMG_1965.JPG
IMG_1969.JPG
IMG_1974.JPG
IMG_1977.JPG
IMG_1985.JPG
IMG_1987.JPG
IMG_1989.JPG
IMG_1991.JPG
IMG_1995.JPG
 

Attachments

  • IMG_1959.JPG
    IMG_1959.JPG
    75,5 KB · Bekeken: 107
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top