• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Studio Opruiming Fostex, Boss, Casio, Novation, Behringer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Basssyntha

Nieuwkomer
Lid sinds
3 augustus 2016
Berichten
17
Locatie
Ede
Om te beginnen de dingen die sowieso de deur uit mogen:

Fostex PM 0.4 witte uitoering 100 euro
Fostex PM Submini 2 75 euro
Behringer MS-16 met Vögel's beugels om aan een muur te bevestigen 30 euro

Bij de volgende items ben ik nog niet helemaal zeker of ik er afstand van wil doen vandaar een interessepeiling

Casio SK-5 inclusief adapter 120 euro
Boss BX-60 60 euro goede combi met de Casio! Of eigenlijk alles wat beetje smerigheid kan gebruiken.
Fostex PM 0.3d witte uitvoering 75 euro
Novation X-Station 49 150 euro zonder adapter(die ben ik kwijtgeraakt) daarnaast zit een slider los, heb wel een paar reserve sliders maar moet ook daar even naar op zoek.
Kurzweil KME61 150 euro Heerlijke aftertouch!
Behringer Xenyx Control2usb Monitor controller 80 euro

De twee synths ga ik niet op de post doen de rest eventueel wel. Uit te testen/af te halen in Ede

Heb nog allerlei matchende kabels mocht je interesse hebben in 1 van deze items en eventueel ook in passende kabels dan geef ik aan wat ik in de aanbieding heb.
 
Fostex PM 0.4 monitors zijn net opgehaald en de Behringer MS-16 monitors zijn gereserveerd voor Sequential_Tom.
Heb een goed bod op de Casio SK-5 gekregen maar toch besloten daar geen afstand van te willen doen.
 
De Boss BX-60, Fostex PM 0.4 en Behringer MS-16 zijn verkocht.
De Fostex PM Submini 2, Fostex PM 0.3d witte uitvoering en de Behringer Xenyx Control2usb verkoop ik samen voor 220 euro inclusief aangetekende verzendkosten en kabels om de monitors aan te sluiten.
De Fostex PM Submini 2 en de Fostex PM 0.3d witte uitvoering voor 150 euro inclusief aangetekende verzendkosten.

Foto's op aanvraag en qua ruil heb ik alleen interesse in 1 enkele Focal CMS 50 monitor :)
De Kurzweil en de Novation blijven evenals de Casio hier en zijn definitief uit de verkoop.
 
Alles gaat uit de verkoop wegens dat ik het neerzet bij de kerk voor de streamers. Deze mag op slot.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top