• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

x0xb0x #24 , tafelpoten voor studio meubel

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

radiance

Ouwe rot
Lid sinds
30 augustus 2002
Berichten
1.962
Locatie
Weer terug in Nederland..Arnhem
Te koop;

x0xb0x, prijs 300 euro.
Het is nummer 24 van de eerste batch. Ik heb de originele BA622 vca gebruikt en ook nog originele transistors om de Pulse wave zo goed mogelijk te krijgen. Klinkt wat mij betreft identiek aan een 303....De originele knoppen krijg je er ook bij.
Heb geen idee welke software er nu inzit. Heb 1 keer een update gedaan via USB geloof ik, maar dat was jaren geleden. Kan opgestuurd worden.

Ook nog te koop; 5 tafelpoten die onder mijn studio meubel zaten. Verstelbaar van 69,5cm tot 71,5 cm. Prijs 20 euro. Af te halen in Arnhem
 

Attachments

  • IMG_8904.JPG
    IMG_8904.JPG
    73,6 KB · Bekeken: 67
  • IMG_8903.JPG
    IMG_8903.JPG
    54,4 KB · Bekeken: 61
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top