• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Kenton midi doosjes en kabels

steffie268

Stamgast
Lid sinds
9 mei 2014
Berichten
222
Hoi,

Ik heb nog een Merge-4 en Thru-12 van Kenton in zo goed als nieuwstaat, ben zelf eerste eigenaar en heb ze vorig jaar gekocht.
Verpakking van de Merge-4 moet ik nog even terugvinden maar van beide heb ik sowieso ook de originele adapters.
Ook nog een pak midi-kabels van Roland, sommige nog nieuw in de verpakking - de meeste zijn 60 cm als ik me niet vergis.
Prijs voor beide Kentons + een paar kabels is 175 euro, gratis verzending in Be en Nl.
Ruilvoorstellen meer dan welkom, nog allerlei eurorack spulletjes nodig zoals attuneverter + offset, branches, logic gates,...
 
Back
Top