• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Waldorf Blofeld Desktop - Black version

Phontaq

+---O---+
Lid sinds
23 januari 2003
Berichten
367
Locatie
Net geen België
Te koop in vrijwel nieuwstaat
De toffe Waldorf Blofeld, de zware desktop-uitvoering.

Vaste prijs:
360 euro

Vorig jaar nieuw gekocht bij Key Music, dus er zit nog een jaar garantie op (bon aanwezig). Hoewel het een prachtige synthesizer is, heb ik 'm slechts een paar keer gebruikt omdat ik qua sound meer in de analoge/vintage hoek zit tegenwoordig. Ik heb dus besloten om 'm te verkopen.

Wordt helemaal compleet geleverd, dus met originele doos, handleiding, adapter-set en de bon (niet op foto). De Blofeld is nog in volledige nieuwstaat, op één suf detail na: er ontbreekt één rubber pootje. Geen idee wanneer ik 'm kwijt ben geraakt, maar hij lag niet meer onder mijn bureau, dus ik vrees dat de stofzuiger 'm heeft opgegeten inmiddels...

Op te halen in Den Haag!



IMG_0845.jpeg
 

Attachments

  • IMG_0845.jpeg
    IMG_0845.jpeg
    43,2 KB · Bekeken: 125
  • IMG_0844.jpeg
    IMG_0844.jpeg
    65,1 KB · Bekeken: 101
  • IMG_0845.jpeg
    IMG_0845.jpeg
    43,2 KB · Bekeken: 101
  • IMG_0845.jpeg
    IMG_0845.jpeg
    43,2 KB · Bekeken: 101
Back
Top