• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha RM1x groovebox & Waldorf 2 pole analog filter

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Occult Audio

Ingeburgerd
Lid sinds
21 Maart 2016
Berichten
70
Locatie
Gent
Om nieuwe gear te financieren neem ik met pijn in het hart afscheid van volgende:

Yamaha rm1x 250 euro

in absolute top staat, paar maanden geleden gekocht van de eerste eigenaar die er uiterst goed voor heeft gezorgd!

Dikke vintage groovebox allemaal klassieke rave klanken er in en best goeie midi mogelijkheden.
Heeft wel een learncurve maar eens je er mee weg bent is het simpel.

Is helemaal compleet met originele doos, handleidingen in 3 talen, yamaha diskette en adapter.


Waldorf 2 pole analog filter 150 euro

Praktisch nieuwstaat, geen enkel krasje of deukje. Gekocht op Bax in 2017.

Vette analoge filter met ingebouwde LFO, ADSR voor de filter en ook nog goeie pre/post gain en drive.
Ik weet niet meer wat ik er toen voor heb betaald, maar ik denk dat dit wel een geschikte prijs is.

Adapter zit er sowieso bij, doos en handleiding heb ik (denk ik) ook nog ergens liggen.


Kan allemaal getest worden in Gent, opsturen kan ook voor kosten koper!
Prijzen zijn bespreekbaar.

foto's volgen nog!
 
yamaha Rm1x nog altijd te koop. In uitstekend nette staat, alle toebehoren: doos, manuals; Diskette! Helemaal compleet en in orde. Deze staat vind je ze niet meer :)

Prijs verlaagd naar 225
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top