• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha RS7000 + AIEB2 IO Expansion Card + Xone 464 + bijbehorende flightcases

peter2xl

Ingeburgerd
Lid sinds
5 juni 2005
Berichten
97
Yamaha RS7000 450 euro, zeer goede staat, als nieuw gekocht en tweede eigenaar, weinig gebruikt.
AIEB2 IO Expansion Card 300 euro (past in de RS7000 of ander Yamaha spul)
bijbehorende flightcase (past ook een SL-1200 in) 100 euro, nieuwstaat.
Of doe een bod op de complete set.

Xone 464 DJ mixer 1000 euro (eerste versie), zeer goede staat, als nieuw gekocht en tweede eigenaar, weinig gebruikt.
bijbehorende Swan flightcase 175 euro.
 
Swan flightcase is trouwens ook in nieuwstaat, alle apparatuur en de cases zijn nooit de deur uit geweest.
 
de RS7000 mag voor 400 euro weg, het plaatje dat op de plaats zat van de expansion ben ik momenteel kwijt dus daar zit een opening, maar misschien vind ik die nog en anders valt daar wel wat op te verzinnen.
 
RS7000 is met handleidingen en originele doos.
Xone 464 is ook met handleiding maar geen doos.
 
de RS7000 mag voor 400 euro weg, het plaatje dat op de plaats zat van de expansion ben ik momenteel kwijt dus daar zit een opening, maar misschien vind ik die nog en anders valt daar wel wat op te verzinnen.

Als ik de bij jou gekochte AIEB2 in mijn RS7000 heb geschroefd kan ik het afdekplaatje wel jouw kant op sturen.
 
klasse! Ik heb hem zeker nog ergens, want zo'n type ben ik wel, maar voordat ik die in mijn huis gevonden heb...
 
klasse! Ik heb hem zeker nog ergens, want zo'n type ben ik wel, maar voordat ik die in mijn huis gevonden heb...

Krijg jij mijn plaatje zodat je een complete bak kan verkopen, als jij dan jouw plaatje weer naar mij stuurt als je die vindt, is iedereen blij.
 
Back
Top