• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Studio verkoop diversen: Monitoren, Controllers, Synths

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Dijk1983

Stamgast
Lid sinds
15 oktober 2012
Berichten
269
Een oud leerling van mij is helaas onlangs onverwachts overleden en ter ondersteuning van zijn weduwe verkoop daarom zijn studio apparatuur.
De spullen zijn allemaal gebruikt, maar voor zover ik weet/gezien heb in werkende staat. Alles is zonder doos, maar in veel gevallen wel met handleiding.
Alles staat bij mij in de studio en kan daar ook getest worden mocht je dat willen.
Ruilen is in dit geval geen optie, voorstellen wil ik names haar wel overwegen.
Foto's volgen snel.
  • ADAM A7X set - 650,-
  • Novation Ultranova - 250,- (garantie tot 2021)
  • Alesis Micron - 175,-
  • Korg Microstation - 175,-
  • Tascam US144 MK2 - 50,-
  • IK multimedia iRig MIDI 2 - 40,-
  • Behringer U-control UMA 25s - 25,-
Ook te koop, maar nog in afwachting van de software licenties (dus iets meer geduld gevraagd)
  • Native Instruments MASCHINE JAM - 150,-
  • Native Instruments KONTROL S61(mk1) - 275,-
 
Helemaal vergeten te vermelden:

De spullen staan dus bij mij in de studio in Haarlem (oost). Ik verstuur in principe van deze spullen niet omdat het niet mijn eigen spullen zijn en ik dus niet 100% zeker ben van de functionaliteit van de spullen.
Uiteraard kun je ze bij mij testen en voordat ik met je afspreek wil ik ook best een kleine check doen om normale werking te bekijken.
Overigens ga ik er gewoon vanuit dat alles werkt omdat ik ze zelf werkend gezien heb tijdens mijn lessen en ze op een vaste plek in een studio stonden.

De meeste gear zal ergens tussen de 2 en 4 jaar oud zijn. Van sommige producten zijn ook aankoopbonnen aanwezig en in enkele gevallen is er zelfs nog garantie.
 
De MASCHINE Jam is gereserveerd voor een forumlid.
De rest is nog beschikbaar voorlopig. Er is bereidheid te luisteren naar prijsvoorstellen.
 
De ADAM A7x is zojuist opgehaald door een vriendelijk forumlid en dus niet meer beschikbaar.
Ik heb nog wel er bovenop een Bitwig 2 licentie en een Bitwig 3 licentie met nog geldig upgrade plan van enkele maanden
 
Nagenoeg alles hiervan is verkocht. Ik maak even een nieuw draadje aan met de rest en wat nieuwe spullen. Deze kan dicht :slotje:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top