• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Handleidingen: Roland SH-101, Spectral Audio Neptune & Moog Sub 37

Dijk1983

Stamgast
Lid sinds
15 oktober 2012
Berichten
269
Ik heb hier nog 3 handleidingen van synthesizers die ik niet meer heb:
- Roland SH-101
- Spectral Audio Neptune
- Moog Sub 37

Ik ga geen geld vragen voor dingen die gratis bij de synthesizers zaten, dus wie ze kan gebruiken mag ze komen halen.
Versturen kan eventueel ook, maar dan reken ik wel verzendkosten (+ eventueel kosten envelop)

Gaat dus alleen om de handleiding, de synths krijg je er niet bij ;)
 
Hey mede synthliefhebbers,

Ik heb zelden (nooit denk ik zelfs) zoveel reacties op mijn advertenties gehad als nu. Het lijkt wel of de handleidingen populairder zijn dan de synths zelf.
Had graag iedereen geholpen maar heb van elke handleiding helaas maar 1.
Ik neem even contact op met de mensen die nu al een bericht hebben gestuurd en daarna zullen ze ongetwijfeld wel een nieuw huisje gevonden hebben.

Hier kan dus wel een slotje op. :slotje:
 
Tja met wat pech verkopen ze die handleidingen voort. Ik wed dat die vd 101 echt geld gaat.
 
Is dat zoveel geld waar nog dan? Zoals gezegd, ik hoef er zelf niks aan te verdienen, vind dat een beetje onzin voor een stuk geprint papier wat bij een synth hoort. Maar als dit veel geld waard is dan wil ik wel liever dat ie bij iemand terecht komt die de synth ook echt heeft.
 
Ik kreeg als HUWELIJKSGESCHENK een manual van een Pro one. Dat zegt vast al iets over 't bedrag. Ik heb al een sh 101 manual, daarmee heb ik je niet bericht. Hopelijk gaat deze naar een eigenaar / liefhebber en niet naar een 'flipper' zoals ze dat noemen (doorverkoper)
Mooi gebaar in elk geval van u
 
WHOO! Ik dacht dat het hooguit om 'enkele tientjes' ging joh en ik vind het onnodig om de prijzen verder op te drijven (gebeurt al genoeg met de synths zelf)
Bedankt dat je me er op wijst, ik heb weinig zin om zelf de goedzak uit te hangen en daarmee zon flipper industrie te steunen.
 
Back
Top