• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

FILTER 8 (eurorack) Joranalogue

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Zwerver

Ingeburgerd
Lid sinds
15 januari 2014
Berichten
75
Locatie
ZWOLLE
Te koop:

Joranalogue FILTER 8 eurorack, jaartje oud 1e koper bij Schneidersladen. Er zit nog een jaar garantie op maar ik heb gevraagd aan Schneidersladen of die overdraagbaar is maar ze zijn niet zo van het snelle communiceren, dus houdt ik het eerst maar even op "zonder".

https://joranalogue.com/products/filter-8

200,- plus verzenden

9fa20f4f-1bfd-41a1-a348-68b06f355cab
 
Ja 200 is ook n koopje:D

tis 70% van de nieuw waarde dat vind ik wel een redelijke vraagprijs evenzogoed. Bij mij blijft deze telkens buiten de patch. Ik heb alleen maar gecombineerde drum modules waarbij de filter ingebouwd is of niet nodig is. & een Piston Honda maar die maakt al bijzonder geluid an sich.
Ik ga me wat meer verdiepen in effecten. Ook de vele andere toepassingen heb ik alreeds getackled met een hele set andere modules. Dat is dan zonde om deze te laten versloffen is het niet;)
 
Ik bedoelde het ook zeker niet als grap. Ik heb mijne nog voor 235 verkocht geloof ik :). Was nog best lastig om vanaf te komen. Vandaar dat ik zei "koopje" ant voor 200 kan je absoluut niet fout gaan hahaha
\
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top