• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Opruiming Incl Technics SL1210 mint condition, Soundcraft, Eurorack starterskit

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Sampimonster

Ingeburgerd
Lid sinds
29 januari 2015
Berichten
60
Ik bied aan:

Soundcraft EPM8
Perfecte staat
€150


Eurorack starterspakket:
4ms Row Power 30 || power adapter || konstantlab strongpwr flying bus /15 headers || self build case

Zie de foto voor een overzicht.
Ooit gekocht met de ambitie om een modular synth te bouwen, maar is nooit gebeurd. Nog nooit gebruikt dus.

€185


Korg Nanokontrol 2
Er mist 1 schuifknopje.
€20


Rane SL2
Robuust dingetje, in perfect staat en alleen maar thuis gebruikt.
Incl serato licensie

€150


Technics SL1210
Ik ben de tweede eigenaar en zoals je op de foto's kunt zien is die echt in haast perfecte staat. Ik heb een set en zou er graag 1 willen houden maar als ze men ze liever als setje wilt sta ik daar voor open.
Er zitten stickers opgeplakt door de vorige eigenaar maar dat geeft charme vind ik.

Komt met een Concorde Pro naald, de originele slipmatten en originele stofkap.

€860






Groetjes
 

Attachments

  • 4.jpeg
    4.jpeg
    29 KB · Bekeken: 73
  • 3.jpeg
    3.jpeg
    62,5 KB · Bekeken: 63
  • 1.jpeg
    1.jpeg
    66,4 KB · Bekeken: 57
  • 5.jpeg
    5.jpeg
    48 KB · Bekeken: 60
  • 2.jpeg
    2.jpeg
    72,5 KB · Bekeken: 59
  • 6.jpeg
    6.jpeg
    70,4 KB · Bekeken: 64
  • 7.jpeg
    7.jpeg
    56,1 KB · Bekeken: 66
  • 8.jpeg
    8.jpeg
    58,3 KB · Bekeken: 76
  • 10.jpg
    10.jpg
    58,9 KB · Bekeken: 62
  • 9.jpeg
    9.jpeg
    69 KB · Bekeken: 68
Op te halen in Rotterdam! De Rane SL2 komt natuurlijk met 4 RCA kabels, een USB kabel en verschillende timecode platen.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top