• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

DSI Pro2, Sledge enz gaan weg

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

zaksken

Nieuwkomer
Lid sinds
26 februari 2016
Berichten
7
DSI Pro2 1350€ Studiologic Sledge 725€ Roland System 1m 400€ Korg Microsampler 300€ Roland JU-06 300€

gaan weg wegens aankoop definitieve setup Roland JD-XA en Octatrack en soundmodule

allemaal in perfekte staat en niet veel gebruikt, nooit buitenshuis geweest - kom ze uittesten en doe een bod
 
Hoi Zaksken,

Om welke Sledge gaat het? De geel/oranje of de zwarte? Ik heb in beide wel interesse. Mits je niet te ver weg woont. Ik woon in Naarden.
Ik hoor het graag van je.

hartelijke groet,
Cornel
 
De gele, een statement op zich. Mijn zoon , die een echte vintage analog liefhebber (en kenner) is, vindt hem een van de leukste va synths ... en je kan er ook samples in laden.
Je kan hem altijd komen testen, maar Naarden is toch wel een eindje van bij ons dacht ik.
 
heb je de microsampler nog? In welke toestand bevindt het toestel zich? Heb je er enkele foto's van?


ps: ik kan jou voor een of andere reden een privé berichten sturen. Kan je dit even bekijken?
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top