• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Akai MPC 1000

beestachtig

ja ja ja ja
Lid sinds
9 april 2003
Berichten
415
Locatie
Haarlem
Dag lieve synthforum vrienden! Met toch een beetje pijn in mijn hart bied ik mijn MPC 1000 aan. Zo'n 15 jaar met liefde veel gebruikt, maar nu wordt het tijd voor een upgrade; een MPC Live. Hieronder wat key features van deze mpc.
  • JJ OS1 4.95 (betaalde versie - handleiding kan je downloaden via JJ z'n site - of kan ik voor je doen en die naar je mailen :)
  • 128 MB Ram geheugen.
  • Blauwe zijpanelen (maar de rode verf komt alweer een beetje door - ik heb ze denk ik zo'n 10 jaar geleden blauw geverft)
  • Af en toe verandert de opaciteit van het scherm een beetje, m.a.w. het scherm is ietsje donkerder of juist lichter (voornamelijk als je hem opstart) - maar door de stop knop ingedrukt te houden en het datawheel te draaien pas je de opaciteit van het scherm aan.
  • Rechter cursor button reageert soms niet, nog een keer drukken biedt uitkomst.
  • Individuele pads vervangen voor de pad upgrade set van Akai.
  • 2 Compact flash cards van 1 gig en 2 gig
Vragen? Stel ze gerust. Maar AUB geen berichten met biedingen onder de 400 euro, daar reageer ik niet op.
 
IMG_6698.JPG
 
Back
Top