• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Studio opruiming

fourier

FFT
Lid sinds
27 juli 2004
Berichten
2.974
Locatie
amsterdam
Er mogen een aantal zaken weg uit mijn studio. Prijzen zijn vraagprijzen maar redelijk scherp dus houd het netjes:

Line 6 MOD Pro - 19" FX unit - €250,-
Zeer uitgebreide 19" FX unit die gespecialiceerd is in modulatie effecten zoals phasers, flangers, chorus en ring modulatie. Is 1 van de 3 beroemde Line 6 FX units.
Heel veel aansluitmogelijkheden en erg tweakable aangezien de hoeveelheid knoppen. Als je een Mutron Bi-Phase zoekt....hier zit ie in. Voor alle specs kun je hier even kijken: line6 mod pro

DOD R-845 - 19" Spring reverb - €200,-
Erg gave 19" spring reverb met 4 bands EQ. Fantastisch voor op synths en gitaar en wbt muziek Dub, Techno, Electro e.d.

Line 6 POD Pro XT - 19" Gitaar FX unit - €150,-
De beroemde Line6 Pod in 19" formaat. Zeer uitgebreide aansluitmogelijkheden waaronder Stereo XLR, Midi, usb enz.

2x MOTU Traveler - audio interface - €175,- (prijs is per stuk)
Heel veel aansluitmogelijkheden en werkt nog steeds op de huidige macs en PC's. Heeft 20 inputs en 22 outputs en werkt op 24 bit - 192KHz maximaal.
Ze kunnen ook stand-alone werken als mixer. Erg handig voor op locatie.
Ieder komt met adapter, 19" mounting oren en firewire kabel.

8x Doepfer Eurorack Bus Boards incl kabels - €150,- voor alle 8
Als je zelf een eurorack case wilt maken of wilt uitbreiden zijn dit superhandige bus boards. Ondersteunen ook 5v rails. Erg handig omdat sommige modules met 5v werken. Ik heb altijd meanwell voedingen gebruikt maar je kunt er ook de Doepfer voeding ervoor gebruiken. Mail me als je er een paar wilt overnemen!

8x 84HP Threaded insert voor Eurorackrails om eurorack modules te plaatsen - €30,-
Deze zijn nieuw....dus nooit gebruikt. Per stuk zijn ze bij MDRLcase €5,- incl btw. Bij mij €4,-. Alles te samen voor €30,-.
Ik doe ze weg omdat ze te klein zijn voor mijn rack.

M-Audio Keystation 88ES - €75,-
Erg fijn semi-gewogen toetsenbord met 88 toetsen + midi en usb. Ideaal als je niet de piano-feel wilt hebben maar wel de hoeveelheid toetsen. Hij is ook lekker ondiep dus makkelijk op een bureau te plaatsten. Deze zou ik eventueel ook wel willen ruilen tegen een Arturia Keystep.

Alles is goed werkende staat. Alles te testen/ophalen in Amsterdam. De M-Audio vind ik te groot om zelf te versturen dus liever ophalen. Ik wil eventueel alles versturen maar kosten voor de koper.

line-6-mod-pro-2093.jpg
dod-r-845-251325.jpg
podproxt.jpg
motu1traveler.jpg
Doepfer_A-100-BusBoard.jpg
Threaded_inserts_eurorackcase.jpg
 

Attachments

  • line-6-mod-pro-2093.jpg
    line-6-mod-pro-2093.jpg
    23,9 KB · Bekeken: 110
  • line-6-mod-pro-2093.jpg
    line-6-mod-pro-2093.jpg
    23,9 KB · Bekeken: 120
  • dod-r-845-251325.jpg
    dod-r-845-251325.jpg
    46 KB · Bekeken: 113
  • podproxt.jpg
    podproxt.jpg
    29 KB · Bekeken: 123
  • motu1traveler.jpg
    motu1traveler.jpg
    21,7 KB · Bekeken: 118
  • lg_keystation88es.jpg
    lg_keystation88es.jpg
    19,3 KB · Bekeken: 111
  • lg_keystation88es.jpg
    lg_keystation88es.jpg
    19,3 KB · Bekeken: 112
  • lg_keystation88es.jpg
    lg_keystation88es.jpg
    19,3 KB · Bekeken: 112
  • Doepfer_A-100-BusBoard.jpg
    Doepfer_A-100-BusBoard.jpg
    30,6 KB · Bekeken: 116
  • Threaded_inserts_eurorackcase.jpg
    Threaded_inserts_eurorackcase.jpg
    37,1 KB · Bekeken: 108
Back
Top