• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Electribe MX SD EMX-1SD blauw met originele doos, handleiding

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Hyperkun

Ingeburgerd
Lid sinds
5 mei 2013
Berichten
59
Locatie
Eindhoven
Hoi SF leden, ik verkoop mijn EMX-1 SD, deze staat ook op Marktplaat en deze tekst hieronder ook ;) :

Ik verkoop mijn blauwe Electribe EMX-1 SD . Hij komt met originele doos , orginele handleiding, Korg stroom adapter en 4GB sandisk SD kaart. Ik verkoop de Korg omdat ik mijn ESX (rode variant) meer gebruik. Dit is de SD versie van de Electribe EMX-1 en is dus moderner dan de eerste Smartmedia versie. Conditie: 1) De main encoder, rechts van het scherm, is deze maand nog professioneel vervangen voor een gloednieuwe (door Music Service Center) omdat de oude van korg waarden skipte (bekend probleem). Hij kan er nu dus weer een hele tijd tegenaan!

2) De arpeggiator slider is een beetje verbogen, dit heeft geen invloed op de werking, hij gaat zonder problemen op en neer. De korg is eventueel werkend te zien/testen in Eindhoven. Verzenden kan maar eventueel risico is voor de koper.
Text van marktplaats :https://link.marktplaats.nl/m1471864291

Vraagprijs: Eur 375 Verzenden kan binnen NL Eur 6,95 eigen risico.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top