• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Alles gaat eruit

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

KSUS

The Syncopath
Lid sinds
8 februari 2013
Berichten
587
Locatie
Babylon
Ik verhuis naar het buitenland en ga daar alles opnieuw verzamelen. Het moet snel weg, wees creatief. Ik heb van al deze spullen dagelijks gebruik gemaakt maar niet altijd zonder kuren, als je ergens interesse in hebt stel dan concrete vragen. Over de prijs gaan we het pas laten hebben dus die berichtjes negeer ik. Mijn ervaring leert dat mensen die over prijs zeveren vaak weg gaan zonder iets te kopen.

Soundcraft Ghost 32/8 - geen meterbrug - PSU zekering vervangen 400EU.
RME Fireface 800 - heft aandacht nodig (alles werkt, maar heeft dringend onderhoud nodig) 450
jomox airbase99 - 400EU - met alle relevante firmwares (firmware is nieuw in doosje, ik hou van de oudere firmware.)
MPC4000 - ik doe hem niet graag weg, voor een ander is dit een stuk stront maar ik heb hier duizenden uren op gewerkt 500EU
iMac 2013 - i5 - 16gb - 500EU
Roland JV1080 geen kaarten as-is 100EU
Korg Triton Rack, puntgaaf - 275EU
Waldorf pulse 1 (geen plus) - 250EU
Yamaha S90 (my go to monster) moeten 3 nieuwe caps in (kosten 5euro), ik gebruik em nog steeds dagelijks maar duurt ff om op te warmen - 425EU
Kawai K4R - 200EU
Casio circuit bend prulding - 10EU
Aphex bigbottom, voor de hiphop kicks die je maakt op de 4K - 60EU
30 bands eq 19 inch - 25EU

mega veel kabels - 100EU

als je hier in het laboratorium aan het struinen bent kom je vast nog meer moois tegen maar ik heb een beetje haast dus ik laat het even hier bij.

alles in koop is natuurlijk nog mooier.
 
is er iets van monitoring te koop? Wel opsturen... Ben ziek deze week.
 
is er iets van monitoring te koop? Wel opsturen... Ben ziek deze week.

Ik heb 2x de droom monitor van meneer Scheps te koop. De Tannoy SRM-10B's. De zijn echter wel aardig kostbaar dus mocht je interesse hebben zal de prijs je wellicht doen schrikken.

Waar woon je in de buurt?

Krommenie, 15min van Amsterdam Centraal ong.
 
Grr.. zie dat ik nog steeds niet kan editen. Maar de Tannoy's gaan vanzelfsprekend niet op de post.
 
Ok. Ik heb die even bekeken op reverb en idd niet mijn prijsklasse :)
 
TANNOY SRM-10B origineel paar - heb ze al 20 jaar. Schakelaars aan voorzijde laten schoonmaken want die kraken wat bij het schakelen.

SF prijs 1000 voor het paar - niet onderhandelbaar. (Marktplaats betaald 1350.)
 
Heren de focus ligt voor mij niet op het verkopen van de kabels natuurlijk, de zooi moet eerst weg. Die kabeltjes passen ook in de kliko.

Alles in 1 koop, minus de iMac. 1500EU.
 
Hele lijstje dus in de OP, zonder de iMac (en de monitoren dus vanzelfsprekend.. )
 
1080 reserveren
korg triton is verkocht
aphex bb verkocht

de ghost gaat met grofvuil mee helaas.. die zie ik niet meer opgehaald worden op tijd.

komt nog een SP100 stagepiano bij, geen idee wat het waard is. 200 vind ik hem waard kwa "usefullness" zeg et maar.
 
triton zojuist helaas moeten zien vertrekken maar blij te zien dat hij een goed baasje heeft gekregen.

Komt nog een E-MU Procussion bij, daar wil ik 150 voor - dat is veel voor deze module maar hij ziet er splinternieuw uit en ik heb lang moeten zoeken voor ik hem eindelijk vond (ook 150 betaald). Als je van hiphop houd en je gebruikt een MPC of gelijk (100 layers voor 1 snare bijv.) dan is dit je beste vriend. Wat een bak, mega fatsige snares. Geen 1 andere bak kan dat en ik heb ze allemaal gehad.
 
Procussion en pulse zijn met rack en al verkocht.
 
MPC is verkocht zojuist helaas.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top