• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Elektron Digitone, Rytm, Analog Four en Presonus AR16 USB

Theoath

Stamgast
Lid sinds
8 december 2015
Berichten
249
Locatie
Gemert
Te koop:
Elektron Digitone - heb hem maar enkele uren gebruikt 525 Euro.
Elektron Rytm - zit vol met alle sample packs, de drumpads zijn niet geschikt voor finger drumming 650 Euro.
Elektron Analog Four - gebruikt maar 100% in orde 600 Euro.
Presonus Studiolive AR16 USB - nooit gebruikt 375 Euro.
Kunnen opgehaald worden of verzonden worden. Testen bij mij thuis is mogenlijk. Eletron
 
Te koop:
Elektron Digitone - heb hem maar enkele uren gebruikt 525 Euro. ( gereserveerd )
Elektron Rytm - zit vol met alle sample packs, de drumpads zijn niet geschikt voor finger drumming 650 Euro.
Elektron Analog Four - gebruikt maar 100% in orde 600 Euro.
Presonus Studiolive AR16 USB - nooit gebruikt 375 Euro.
Kunnen opgehaald worden of verzonden worden. Testen bij mij thuis is mogenlijk. Eletron
 
Te koop:
Elektron Digitone - heb hem maar enkele uren gebruikt 525 Euro. (Verkocht)
Elektron Rytm - zit vol met alle sample packs, de drumpads zijn niet geschikt voor finger drumming 650 Euro.
Elektron Analog Four - gebruikt maar 100% in orde 600 Euro.
Presonus Studiolive AR16 USB - nooit gebruikt 375 Euro.
Kunnen opgehaald worden of verzonden worden. Testen bij mij thuis is mogenlijk. Eletron
 
Weekend Korting en enkele foto's op verzoek.

Elektron Digitone - heb hem maar enkele uren gebruikt 525 Euro. (Verkocht)
Elektron Rytm - zit vol met alle sample packs, de drumpads zijn niet geschikt voor finger drumming 625 Euro.
Elektron Analog Four - gebruikt maar 100% in orde 575 Euro.
Presonus Studiolive AR16 USB - nooit gebruikt 350 Euro.
Kunnen opgehaald worden of verzonden worden. Testen bij mij thuis is mogelijk. Eletron
wAAACH5BAEKAAAALAAAAAABAAEAAAICRAEAOw==


IMG_4030.JPG
IMG_4029.JPG
IMG_4031.JPG
 
Elektron Digitone - heb hem maar enkele uren gebruikt 525 Euro. (Verkocht)
Elektron Rytm - zit vol met alle sample packs, de drumpads zijn niet geschikt voor finger drumming 625 Euro. (Verkocht)
Elektron Analog Four - gebruikt maar 100% in orde 575 Euro.
Presonus Studiolive AR16 USB - nooit gebruikt 350 Euro.(Gereserveerd)
Kunnen opgehaald worden of verzonden worden. Testen bij mij thuis is mogelijk.
 
Elektron Digitone - heb hem maar enkele uren gebruikt 525 Euro. (Verkocht)
Elektron Rytm - zit vol met alle sample packs, de drumpads zijn niet geschikt voor finger drumming 625 Euro. (Verkocht)
Elektron Analog Four - gebruikt maar 100% in orde + decksaver en een Duitstalige video cursus van enkele uren 550 Euro.
Presonus Studiolive AR16 USB - nooit gebruikt 350 Euro. Besloten deze toch zelf te houden.
Korg Electribe Sampler + vervangende voeding in een UDG case 225 Euro.
Kunnen opgehaald worden of verzonden worden. Testen bij mij thuis is mogelijk.
 
Enkele foto's op verzoek.
 

Attachments

  • 054.jpg
    054.jpg
    43,2 KB · Bekeken: 97
  • 055.jpg
    055.jpg
    41,2 KB · Bekeken: 99
Elektron Digitone - heb hem maar enkele uren gebruikt 525 Euro. (Verkocht)
Elektron Rytm - zit vol met alle sample packs, de drumpads zijn niet geschikt voor finger drumming 625 Euro. (Verkocht)
Elektron Analog Four - gebruikt maar 100% in orde + decksaver en een Duitstalige video cursus van enkele uren 550 Euro.
Presonus Studiolive AR16 USB - nooit gebruikt 350 Euro. Besloten deze toch zelf te houden.
Korg Electribe Sampler + vervangende voeding in een UDG case 225 Euro. Verkocht
Kunnen opgehaald worden of verzonden worden. Testen bij mij thuis is mogelijk.
 
Back
Top